Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatteet unessa

Vierailija
13.07.2024 |

Näin toissayönä unta miten olin retkellä/matkalla sisareni kanssa. Mulla oli mukana vain pieni reppu ja vain sen verran tavaraa mitä ajattelin ehdottomasti tarvitsevani. Sitten yllätin siskoni tutkimasta reppuani ilman lupaa ja hän oli myös pukenut päälleen repussa olevat vaatteeni.

Siskoni ei hätkähtänyt ollenkaan vaikka jäi kiinni. Jouduin kuin pikkulapselle selittämään miten toisten kasseja ei voi tonkia ja miten hänellä ei ole mitään lupaa ottaa vaatteitani, mutta hän vain piti vaatteitani yllään eikä ollut millään tavoin pahoillaan. Sitten uni loppui.

Viime yönä näin sitten unta, miten joku random ihminen olisi halunnut myös lainata vaatteitani, mutta en suostunut. Sanoin, että en mielelläni lainaa niitä, koska kokemukseni mukaan niitä ei koskaan palauteta. Sitten uni loppui.

Miten tulkittsisitte nämä vaatteisiin liittyvät unet? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmennytkö ihmisten käytöstä? Eikö sinua kuunnella?

Vierailija
2/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinä pystyt unesi tulkitsemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuttu ihminen unessa ei ole se henkilö (toki voi olla), vaan se edustaa jotain toista osittain tai kokonaan. Kuten exä, muu henkilö, kaveri, toinen perheenjäsen tai joku menneisyyden tapahtuma. Uni lyö monta asiaa symbolikielessä samaan. Ellei ole niin että sisko (tai joku muu) haluaisi olla kuin sinä ja sun vaatteissa. Onko joku varastanut sulta joskus jotain tai luvatta tonkinut sun asioita. Mitä muistat menneisyydestä tai nyt. Vaate edustaa jotain tai on aatteet, lämmittää.

Vierailija
4/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun rajoja on paljon rikottu eikä mikään puhe ole muutamaan yksilöön auttanut!

Ap

Vierailija
5/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun rajoja on paljon rikottu eikä mikään puhe ole muutamaan yksilöön auttanut!

Ap

Niin. Jos se on sitten se. Ja haluaisit pitää rajat. Ja vahvistaa rajat. Etäisyttäkö sitten. Muillakin voi olla joku läheinen tai muu, joka ei tunne rajoja tarpeeksi. Ne pitää itse asettaa vaikka vaivihkaa.

Vierailija
6/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuttu ihminen unessa ei ole se henkilö (toki voi olla), vaan se edustaa jotain toista osittain tai kokonaan. Kuten exä, muu henkilö, kaveri, toinen perheenjäsen tai joku menneisyyden tapahtuma. Uni lyö monta asiaa symbolikielessä samaan. Ellei ole niin että sisko (tai joku muu) haluaisi olla kuin sinä ja sun vaatteissa. Onko joku varastanut sulta joskus jotain tai luvatta tonkinut sun asioita. Mitä muistat menneisyydestä tai nyt. Vaate edustaa jotain tai on aatteet, lämmittää.

Juuri noin mulle on kirjaimellisesti tehty. Otettu ilman lupaa esim. vaatteita omaan käyttöön tai ei ole palautettu jotakin, mitä olen antanut lainaksi. Näiden lisäksi tuli juuri myös tuo sama oivallus, että yrittääkö joku esim. hyötyä mulle kuuluvista asioista/ominaisuuksista tai omia niitä itselleen? 

Vierailija
7/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin unta, että olin huomaamattani pukenut alushousuni farkkujeni päälle ja ihmettelin miksi minulle naurettiin.

Vierailija
8/8 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jotkut ovat aika röyhkeitä kieltämättä. On kokemusta asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme