Mitäs te teette tänään/viikonloppuna? Pitäkää minulle seuraa yövuorossa. Saa kysellä.
Mitä teille kuuluu? Mitä meinaatte? :)
Itse lähden tunnin päästä pikkuhiljaa yövuoroon. Pitkät tunnit tiedossa. Olisi kiva tutustua av:n porukkaan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Eikö somessa tai muuten netissä oleminen vie keskittymistäsi työstä toisaalle tai ainakin kuluta voimiasi ajatellen sitä, että jotain yllättävää voisi sattua?
No ei oikeastaan. Täällä on kaikki hälytykset päällä jos asukas esim nousee sängystä tai jos tulee hätä niin suurin osa pystyy soittamaan myös itse napista. Käyn myös kiertämässä tietyin ajoin ja katsomassa, että kaikki ok. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko rauhallista ollut yöllä yleensä?
En uskalla sanoa tähän mitään. Täytyy mennä yö kerrallaan, pääosin kyllä rauhallista (kop,kop,kop). Aina sitä on varautunut kaikenlaiseen. Ap
Oon käymässä nukkumaan, kohta 5kk ikäinen tyttö nukkuu vieressä pinnasängyssä. Vilkas mielikuvitus mulla ja pelkään öisin kaikkea mahdollista möröistä murtovarkaisiin. Nyt vielä enemmän pelottaa kun lomakausi ja moni naapuri reissussa. Niin ja olen jo 40v 🙈
makaan sohvalla yskien sitten 24pvä toukokuuta. Eipä oo juurikaan ollu kesää tänä vuonna.