Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohta kilahtaa!!!

Vierailija
02.02.2007 |

mä en jaksa tota uhmista!!!!!!! kolme tuntia yrittäny sitä saada päiväunille mutta EIEIEIEIEIEIEI!!!! Sitten se on aivan yliväsyny ja rääkyy vaan ja heittelee tavaroita ja riehuu ja tuhoo koko kämpän!!! On ollut jo sata kertaa jäähyllä ja siellä vaan huutaa mutta ei auta yhtään mitään!!!

Ja vauvakaan ei nuku sitten millään. Mulla kilahtaa oikeesti kohta ihan totaalisesti!!! :´(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita video pyörimään ja mene partsille/ pihalle jäähylle!

Vierailija
2/10 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos käpertyisit esikoisen kanssa sohvalle tai teidän sängylle lukemaan jotain tosi kivaa kirjaa? Samalla silittelet tukkaa ja luet rauhallisella äännellä?

Kokeile huomenna vaikka tuota, paljon jaksamisia! Nyt vaan lasket miljoonaan ja ajattelet, että tämä ei kestä ikuisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa teippiä suun eteen Venäjän malliin vai?

Vierailija
4/10 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä viihdy siinä köllöttelemässä, eikä esikoinen ainakaan sitten nuku jos vauva mölisee vieressä.

Laitoin nyt esikoiselle pedin lattialle videoiden eteen ja lämmintä kaakaota. Jos se sinne vaikka nukahtaisi. Ainakin nyt on hiljaista.

ap

Vierailija
5/10 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvä pointti, tietenkin sen jälkeen kun vauva on saatu unille, maalaisjärki kehiin.

t:5

Vierailija
6/10 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tiukasti kainaloon sängylle, peitto päälle.

Joskus saattoi karjua, mutta simahti alle kolmen minuutin.

Vierailija
7/10 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus minäkin yritin kaksikin tuntia väkisin nukuttaa muttei nukahtanut.

Ja mitäs huomenna:

Laita vaikka kuunnelma pyörimään, käske olemaan sen aika huoneessa hiljaa ja kunhan malttaa olla siellä kiltisti ja jollei ole nukahtanut kuunnelman loputtua saa tulla pois. Kunnelma saisi kestää vähintään 30min.

Yleensä tein itse niin että kun vauva meni nukkumaan ulos vaunuihin, minä menin esikoisen kanssa (joka tuolloin reilu 2v.) hänen huoneeseensa pikkusohvalle ja esikoinen omaan sänkyyn. Siinä sitten kuunneltiin kuunnelmaa yhdessä ja minäkin sain levätä. Ihan en nukkunut mutta horroksessa olin ja esikoinen pysyi sängyssä vaikkei nukkunutkaan ;)

Nykyäänkin käytössä tämä kuunnelma juttu. Esikoinen kuunnelmaa kuuntelemaan työhuoneen sänkyyn ja kuopus päiväunille omaan sänkyyn, äiti sohvalle 20 minuutiksi ;)

Vierailija
8/10 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiselle on tehtävä selväksi, ettei itse päätä tuollaisista asioista. Sängyssä pysytään ja piste.

Vierailija
9/10 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syöttää samalla vauvaa! Mä nukutan molemmat yhtäaikaa. Silittelen esikoisen, 1v8kk hiuksia ja jutellaan mukavia, sängyllä köllötellään ja vauva, 2viikkoinen, rinnalla.

Esikoiseen pitää kiinnittää paljon hellää huomiota, jos sattuu olemaan uhmisikänen ja pieni vauva talossa.

Vierailija
10/10 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo!