Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin

Vierailija
12.07.2024 |

Erosin. Yritin perustaa perhettä miehen kanssa, jonka kanssa emme olleet seksuaalisesti yhteensopivat. Hän on tosi komea ja löytää varmasti itselleen uuden kumppanin. Kaveruus ja ystävyys säilyy aina. Olen oppinut sen, että yhteensopivuus on jotain mitä ei voi laskelmoida eikä saada väkisin aikaan. Ihmisissä ei tarvitse olla mitään vikaa, vaikka he eivät sovi yhteen. Jotkut palaset eivät vain sovi yhteen vaikka haluaisi. 

Tarvitsen miehen, joka tykkää seksistä ja on kokeilunhaluinen, itsevarma, määrätietoinen ja himokkaan kiinnostunut saamaan naiselle orgasmin. Mun mielestä seksi on niin hyvälle tuntuva harrastus, että haluan sen olevan myös miehelle ilon asia. Yhteinen nautinnollinen harrastus. Miehen tulee olla lisäksi turvallinen, ystävällinen. Tykkään suorapuheisuudesta. Miehellä tulee olla raha-asiat kunnossa, ei tarvi olla vauras, kunhan pärjää ja rahaa jää harrastuksiin ja kivaan tekemiseen. Ja puhuminen. Haluan miehen, joka osaa pukea ajatuksensa sanoiksi ja on kiinnostunut keskustelemaan. Ja että on yhdessä hauskaakin, iloa ja rakkaudella kiusoitteluakin.

Tiedän, että tällainen mies tulee mua vielä vastaan. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika lailla tuollainen kuvailemasi mies. Mutta tuollainen vaatimuslista tuntuu niinlaskelmoivalta, että ei kyllä kolahda yhtään. Sorry.

Vierailija
2/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkinta on sun, me ei olla silloin toisillemme sopivat ja sillä sipuli :) Mä ainakin ajattelen, että olemalla aito oma itsensä ja tuomalla omat toiveet ja tarpeet esiin, karkoittaa väärät ja kutsuu luokse oikeat. En toki täältä Vauva-palstalla toki ajatellut ketään löytää vaan ylipäänsä elämässä :) Nautinnollista ja hyvää kesää sulle! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sekaisin kuin seinäkello.

Lisäks nolla tason provojen laatija.

Tuossa provossa ei ole edes yritystä, laatia se uskottavaksi.

Vierailija
4/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi taas se tarina-täti olla tohkeisaan, ja oksennella provojaan perjanta-iltapäivään. 

Rauhoitu ap.

Vierailija
5/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa jop. Porvoolainen ero.

Vierailija
6/9 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Kaiken muun yhteensopivuuden lisäksi on erittäin tärkeää olla seksuaalisesti yhteensopiva. Se tuntuu itse asiassa koko ajan vain tärkeämmältä asialta, niin paljon se vaikuttaa suhteeseen kokonaisuudessaan. 

N41

Vierailija
7/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä sanoit rakkaus on hellyyttä

Muuten se on mennyttä

Sitä pitää vaalia

Sydämesi ääntä

Sä kuuntele ja päätä

Jos elää voit sen ehdoilla

Mä sanon rakkaus on hellyyttä

Muuten se on mennyttä

Sitä pitää hoivata

Rakkauden tunteita

Kosketuksen puutetta

Mikään ei voi korvata

Vierailija
8/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aloittajan kirjoittamassa ei ole mitään ylenpalttista, tarvitaan riittävää yhteensopivuutta jotta pienennetään myöhempää eroriskiä. Sama pätee jos kirjoittaja olisi mies.

Vierailija
9/9 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni aloittajan kirjoittamassa ei ole mitään ylenpalttista, tarvitaan riittävää yhteensopivuutta jotta pienennetään myöhempää eroriskiä. Sama pätee jos kirjoittaja olisi mies.

Ei munkaan mielestä, mitä ihmettä nyt taas? Ei kai nyt vähemmän takia pidä suhteeseen ryhtyä edes, huoh. 

Onnea ja kaikkea hyvää sinulle ap tulevaan!

N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi