15 kiloa kokaiinia jäi tullille
https://www.sss.fi/2024/07/tulli-takavarikoi-15-kiloa-kokaiinia-auton-t…
Mistä jauhojengi nyt saa jauheensa?
Kommentit (8)
Per kele, sinne meni mun viikonloppupulverit!
Oli tarkotuskin antaa tullille pieni erä että saivat ison erän läpi tullista, samaa taktiikkaa käyttää Meksikon ja Kolumbian mafia Usassa.
Mömmö kauppiaat tekee tarkoituksella tuollaisia keikkoja, että saavat sivusta 90% läpi. Itse ilmoittavat tullille.
Vierailija kirjoitti:
Heh, heh 15 kiloa viikonlopussa. Olen elokuvissa nähnyt kun sitä vedetään nenään. Kilot on yleensä puhdasta ainetta. En osaa sanoa montako ihmistä tarvittaisi hoitelemaan 15 kiloa kokaiinia viikonlopussa.
Vierailija kirjoitti:
Oli tarkotuskin antaa tullille pieni erä että saivat ison erän läpi tullista, samaa taktiikkaa käyttää Meksikon ja Kolumbian mafia Usassa.
Vanha keino joka voi mennä pieleen. Jollakin jätkällä oli muka kilo hassista. Tarkoitus oli että hän jää kiinni mutta ne oli väärässä järjestyksessä. Se jolla oli enemmän meni ensin ja jäi kiinni. Ei mennyt kuin störmssöössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, heh 15 kiloa viikonlopussa. Olen elokuvissa nähnyt kun sitä vedetään nenään. Kilot on yleensä puhdasta ainetta. En osaa sanoa montako ihmistä tarvittaisi hoitelemaan 15 kiloa kokaiinia viikonlopussa.
Yksi korkean tason poliitikko kavereineen hoitelee helposti.
Ei tuolla ole mitään vaikutusta kokaiinin saatavuuteen. Ei isommillakaan takavarikoilla ole.
Ei ne jää tulliin vaan menevät hävitettäväksi. Tullin oman arvion mukaan saavat 5 -20 % takavarikoitua. Tarkoittaa että parhaillaankin 80 % huumeista tulee läpi.