Remontoitteko tänä kesänä kotona mitään?
Vai siirrättekö remontoimista esim ensikesään ja säästätte tämän kesän remonttirahat myöhempää varten?
Kommentit (9)
Mitä lasketaan remontoinniksi? :) Pihaa on laitettu uusiksi ja rakennettu keväästä lähtien, mökillä uusin terassin portaat. Kotosalla pitäisi tehdä pientä huoltomaalausta, mutta säästän sen homman kesälomalle.
Olohuoneen listojen väristä en pidä, niiden irrottamista ja maalaamista olen pohtinut jo jonkin aikaa. Kun tulee sopiva väli, niin nappaan irti ja maalaan nekin. Mutta noi on niin pieniä hommia, että ei edellytä mitään erityistä remonttirahaston käyttämistä, kunhan käy rautakaupassa hakemassa maalit, puutavaran ja sopivat ruuvit/naulat.
Ei täällä kukaan voi koska vuokra-asunnoissa ei saa tehdä mitään.
Mökillä on menossa saunaremontti. Kotiin ollaan hankkimassa pystylamelliverhoja ja vekkiverhoja vähän aurinkosuojaksi. Syksymmällä on mökillä edessä muutakin remonttia ja kotonakin pitäisi teettää jyrsijäsuojaus, ettei tarttis talvella katsella hiiriä olohuoneessa.
Ensi kesänä vois olla mökillä sitten kylpyhuoneremontin vuoro. Mökin keittiöremontti oli toissakesänä.
Taloa maalataan. Tarkoitus on myös tapetoida ja maalata seiniä. Ei ole isompaan tarvetta. Vasta kyllä uusittiin liesi ja tiskikone.
Remontoin tietysti, kuten kaikki lomat, koska asun vaimon omistamassa vanhassa omakotitalossa.
Setänne ei remppaa. Sirpa kylmänä altaassa. Ei lämpene kun ei oo hokkikamoja päällä.
Joka kesä on joku remontti. Itse tehdään. Kylppäri ja sauna ja piha ja pihasauna ja terassi valmiina sekä lattiat hiottu ja talo maalattu. Vessaremontti edessä eli aika pieni remontti tälle kesälle.
Asun mummonmökissä, maalaan mökkini itse. Muutin Vantaalta maalle. Olen asunut täällä 4vuotta, puutarha on tehty, sisähommat myös. Nyt on maalaus edessä. Toivottavasti säät sallivat.