Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-50 vuotiaiden naisten kiimaisuus??nussa inuinu

Vierailija
11.07.2024 |

Olen 49 vuotias nainen.,Terveet elämäntavat ja kauniiksi haukuttu. Naapuri luuli minua 10 vuotta nuoremmaksi, sisarentyttön kaverit haukkuivat minua Milfien Milffiksi, kun näkivät minut. Edelleen minua kysytään treffeille kaupassa, kuntosalilla, bussipysäkillä.

itse ajattelen että ihmiset vaistoavat minussa eroottisuuden, ja halukkuuden. Kroppa on seksikäs, isot kiinteät ja pystyt rinnat. Pieni ja hento koko (149 cm, ja 12 vuotiaan kokoinen)

ja nymfomaani. Voin saada kymmeniä orgasmeja yhdynnässä ja nopeasti. Saan orgasmin myös ilman mitään esileikkiä tai kosketusta, pelkkä penis vaginassa riittää. Ja orgasmeja saan sarjana, riittää 1-10 minuuttia jotta tulen. 

olen sitä mieltä, että evoluutio on tehnyt minut kiimaiseksi. Sukuni naiset tulevat vaihdevuosiin 60 vuotiaana ja itselläni pitää olla vielä hormoonikierukka jotten tule raskaaksi. Mutta ennen menopaussia biologia on tehnyt minut kiimaiseksi. Odotan aikaa, kun vielä olen rauhallinen ja menopaussissa. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja egoa riittää

Vierailija
2/13 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen vastine panopapalle. Hillevi Halukas- Yliego.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ikäisilläsi on muutakin ajateltavaa kuin seksi ja ulkonäkö. 

Vierailija
4/13 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ikäisilläsi on muutakin ajateltavaa kuin seksi ja ulkonäkö. 

Mitähän muuta miettivät voisit vaikka kertaa kun itsekkin täällä käyt lukemassa ja kommentoimasta seksijuttuja.

Vierailija
5/13 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudutko farmariasuun?

Vierailija
6/13 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö nytkin mieli? 

Vierailija
7/13 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmien määrä ei tarkoita nymfomaniaa!

Vierailija
8/13 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmieni nainen! Mistä löytäisin itselleni kaltaisesi leidin, kenen kanssa toteuttaa ja laajentaa seksuaalisuutta? 

M36

Vierailija
9/13 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehdottomasti nainen minun makuuni. Ymmärrän kyllä, ettei elämäsi ole aina helppoa. Itse kaipaan seksiä jatkuvasti ja toivoisin, että halut alkaisivat vähitellen hiipua. Elämä olisi helpompaa ja pystyisin keskittymään muihin asioihin. M65

Vierailija
10/13 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on upeaa kuulla. Olen 50-vuotias nainen ja haluan joka päivä. Koko kehoni kokee seksuaalista mielihyvää ja orgasmeja.

Haluan eniten panoja miesten kanssa mutta myös muuta seksuaalista kanssakäymistä minua viehättävien ihmisten kanssa, sukupuolesta riippumatta. Tämä taipumus on vain kasvanut vuosien varrella.

Vierailija
11/13 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että sinä haluat myös naista,tosi kiehtovaa,minulla haave että sais olla kahden naisen kanssa,silleen yhtä aikaa.Onko tää normaalia,miksipä ei,toinen nainen ratsastais ja toinen istuis kasvoille,ja antais vaan kiiman valua.

Vierailija
12/13 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin sinunlaista naista,voi hyvä tavaton kun Alkoi panettaa, tykkään nuolla pillua,harmittaa kun kieli on lyhyt,sais olla yhtä pitkä 18cm tuo kielikin.Niin olis aika hyvä.Ootko mistä päin Suomea.Aulis 60v Itä-suomi.

Vierailija
13/13 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli hauska provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme