Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enää en yritä ystävystyä kenenkään kanssa

Vierailija
11.07.2024 |

Tajuan, ettei kukaan ymmärrä elämääni. Muilla ihmisillä on erilainen elämä kuin minulla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos yrität puhua muusta kuin vaikeuksistasi? Ymmärrettävää kyllä yksinäinen helposti avautuu liikaa uusille tuttavuuksille. Yleensä henkilökohtaiset asiat tulee keskusteluihin vasta myöhemmin. Ihmistä jo tuntiessa löytyy yleensä enemmän ymmärrystäkin.

Vierailija
2/6 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään yritä. Ei tuota tuloksia, usein sanotaan vielä että ei kaivata ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos yrität puhua muusta kuin vaikeuksistasi? Ymmärrettävää kyllä yksinäinen helposti avautuu liikaa uusille tuttavuuksille. Yleensä henkilökohtaiset asiat tulee keskusteluihin vasta myöhemmin. Ihmistä jo tuntiessa löytyy yleensä enemmän ymmärrystäkin.

Onhan se asia näinkin mutta kokemukseni perusteella ei sekään auta. En ole aloittaja mutta vastasin nyt joka tapauksessa aiheeseen.

Vierailija
4/6 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se asia näinkin mutta kokemukseni perusteella ei sekään auta. En ole aloittaja mutta vastasin nyt joka tapauksessa aiheeseen.

Jep ja kun yrität jutella niitä näitä niin toinen utelee koko ajan henkilökohtaisia asioita eikä keskity mihinkään asiaan. Hieman kummallista. En myöskään pidä siitä että kertoessani itsestäni minua tuijotetaan ja kasvoista näkee ihmeellisiä ilmeitä, aivan kuin tämä ihminen inhoaisi minua.

Vierailija
5/6 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. En myöskään jaksa sitä utelua juorutakseen ja selkään puukottamista mitä jotkut tekevät. Olen myös väsynyt pitämään yksipuolista ystävyyssuhdetta yllä. Jos toisen puolelta ei tule koskaan viestiä ym. En ala väkisin yhteyttä ylläpitämään. Viihdyn itseksenikin eli en ns koe yksinäisyyttä, vaikka tykkään toki olla ihmisten ja ystävien seurassa.

Vierailija
6/6 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on jatkuva tarve vertailla itseään ja omaa erinomaisuuttaan muihin. Lakkasin pitämästä ystäviä kun tajusin heidän olevan vahingoniloisia siitä että minulla meni huonosti. Yksi jopa suuttui kun minulle tapahtuikin iloinen asia ja hänelle ei. Aika harva meistä kykenee aitoon ystävyyteen, vaan pidetään ystäviä omiin tarpeiisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi