Onko sinulla sellainen täydellinen kulissielämä
Jonka vuoksi et halua erota, vaikka haluaisitkin. Eli hyväpalkkainen ahkera puoliso, iso omakotitalo, kummallakin omat uudet autot, paljon ulkomaanmatkoja ja mahdollinen viikko osuus sielä talosta, 3 koiraa ja rikas anoppila.??
Kommentit (28)
Säälittävää ja surullista muiden mukaan elämistä tuollainen kulissienpito.
Tavallaan tämä minunkin yksinäinen elämäni on jotain kulissia, näyttelen tyytyväistä ihmisille vaikka todellisuudessa en jaksaisi välillä edes elää.
Mulla on tuollainen elämä, mutta ei se ole kulissia. Vaikka moni varmaan niin ajattelee.
Meillä on vanha puutalo luonnonhelmassa. Kaksi autoa ja vakaat työt. Matkustetaan Suomessa koska ei tykätä kuumasta eikä lentämisestä. Rakas lapsi ja raskaat lapsettomuushoidot. Kaksi koiraa, kissa, kanoja ja pari lammasta.
Ei ole kulissia, paljon on onnea ja rakkautta, mutta myös syvää surua, että kaiken yrittämisen jälkeenkin lapsiluku jäi yhteen. Sellaista se elämä kai vain on; aina tavalla tai toisella onni ja murhe rinnakkain tällä elon tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää ja surullista muiden mukaan elämistä tuollainen kulissienpito.
Mihin viittaat tällä?
Kyllä. Minulla ei ole elämää, mutta pidän silti kulissia yllä. Toistaiseksi ainakin. Saa nähdä kauanko tuota jaksaa.
Minulla on vaimo ja kolme lasta omakotitalo, pari uutta autoa ja koira. Kuitenkin panen yhtä lukioikäistä poikaa noin kerran viikossa. Vaimo ei ole tietoinen.
Johtuuko lasten masennus isän juoppoudesta? Olisiko kannattanut erota ajoissa? Olen pahoillani heidän puolestaan!