Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille joiden mielestä Fleshlight miehellä on ok ja kiihottavaa, olisiko myös täysikokoinen seksinukke ok?

Vierailija
10.07.2024 |

Vai ei? Haluaisitko nähdä miehesi "lemmiskelemässä" tätä kumityttöystäväänsä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok. 

Vierailija
2/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flesu olisi ok, mutta ei kiihottava. Seksinukke olisi creepy ja säälittävä turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flesu olisi ok, mutta ei kiihottava. Seksinukke olisi creepy ja säälittävä turn off.

Flesuissa on helpommin valittavana samanlainen vulva kuin sinulla ;) - siis millainen?

Vierailija
4/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinukke, jolta löytyy molemmat pillu ja kulli, olisi mukava panna kakkoseen, kun vaimo ratsastaa seksinukella.

Vierailija
5/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin flesliten ihan vaan kiusatakseni poikaystävää. Ja onhan se mukava tiettyyn aikaan kuusta kun ei tule pahempaa sotkua

Vierailija
6/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin flesliten ihan vaan kiusatakseni poikaystävää. Ja onhan se mukava tiettyyn aikaan kuusta kun ei tule pahempaa sotkua

Minkä mallin päädyit ostamaan ja mikä vaikutti sinulla naisena ostopäätökseen? Ostitko omaan silmääsi miellyttävän näköisen, kysyitkö mahdollisesti myyjiltä suosituksia vai oliko sinulla ajatuksia mistä poikaystäväsi pitäisi? Näin miehenä arviot ja ominaisuudet merkkaa eniten.

Vierailija
7/10 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukke olisi ok mutta en olisi kiinnostunut näkemään sitä tai tekemään sillä mitään. Fleshlightia voisin itsekin joskus kokeilla käyttää mieheen, jos hänelle sopii. :)

Vierailija
8/10 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukke olisi OK ja olen tämän täällä toisessa ketjussa ennenkin sanonut, että jos omalla rakkaallani tuollainen nukke olisi, olisi hellyyttävää ja rakastettavaa nähdä oma rakas touhumassa nuken kanssa. Eri asia tietysti haluaisiko hän itse ketään muuta siihen tilanteeseen mukaan. Ja tietysti vain silloin, jos meillä muuten kaiken kaikkiaan olisi hyvä suhde ja tämä nukke ei olisi ainoa fetissi mahdollistamassa  seksiä hänen elämässään . Ja olisihan se tietysti kiihottavaakin. Arvostaisin, jos mies luottaisi niin paljon minuun, että päästäisi minut mukaan näinkin intiimiin asiaan elämässään. Mutta jos miehellä olisi väkivaltaisia fantasioita tai fetissejä tämän nuken suhteen Tai liian naista alistavaa tai nöyryyttävää seksiä nukkeen, ei mies todellakaan olisi sopiva minulle muutenkaan .

Vierailija
9/10 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flesu sekä nukke molemmat kiihottavia. Miehelläni tosin on vain flesu. Itsekin sillä häntä runkkaan välillä.

Vierailija
10/10 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi nukke ok. Jos pitää nukkea melkein naisena, voi alkaa pitää naisia nukkeina, joita voi kohdella kuin esineitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän