Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin puhua seksistä jonkun tyhmän ja epäkypsän naisen kanssa

Vierailija
10.07.2024 |

Mistäköhän tuollaisen löytäisi?

Haluaisin että se kikattelisi ja pyörittelisi sormellaan hiuksia. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika yleinen fetissi. Bimbo-fuckdolleja löytyy kyllä kikateltaviksi, sponsseja. 

Vierailija
2/14 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö tyhmä ja epäkypsä? Kikattelu ei ole ollut koskaan mun juttu, vaan enemmänkin hekottelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nettiosoitteita ole kyseiseen ostokseen

Vierailija
4/14 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan tyhmä ja epäkypsä, mutta nauru ja ilo kuollut elämästä tyhmyyden ja epäkypsyyden vuoksi kait. Eikä kikattaminen eikä juoruaminen ja paskan puhuminen muista ole koskaan ollut mun juttu. Olen luultavasti ollut en vain tyhmä vaan myös jotenkin sinisilmäinen eli uskonut ihmisistä hyvää enkä ymmärtänyt että kun on jättänyt nuoruuden kotiolot taakseen saattaa joutua susien maailmaan jossa sut raadellaan. Ja toinen totuus aivan konkreettisesti on että paskaan voi liukastua jo kotiovella.

Jonkunlainen bimbo blondikin siis olen ollut - vaikka en tyypillinen sillä vaikea ajatella tyhmää blondia jonain matikkapäänä yms vastaavana... En tiedä miten tyhmä blondi käyttäytyy... jos kuulisin niin osaisin paremmin päätellä osani... 

Minkälaisista asioista nyt sitten haluaisit puhua? Ehkä sun on aika avata tämä keskustelu. Kyllä niitä naisia sitten ilmestyy kommentoimaan.

Kysy vaikka niiltä että ovatko leikkineet paljon nukeilla ja nukkekodeilla? Mulla on tainnut olla jokunen hieno nukke joille äiitini teki ihan mahtavat vaatteet. En kuitenkaan muista että olisin leikkinyt nukeilla kovinkaan paljon tai ylipäätänsä leikkinyt... Minulla oli tosi hieno nukkekoti jossa oli valotkin niin kuin sen aikaisissa enkä unohda että mentiin Turun linnaan katsomaan nukkekoteja. Siellä todella mahtavia. Ikivanha joku museopuhelin oli leikkikaluna. Kun olin aloittanut koulun ekaluokkalaisena sain oikean mustetäytekynän jossa mun nimi. Mutta sen hukkasen koulumatkalla melkein saman tien. Voi, voi... ei koskaan löytynyt ja sitten sain pienikokoisen kuulakärkikynän jossa myös mun nimi... Kysy niiltä bimboilta naisilta muistavatko jotain lääkärileikkejä? Mä muistan yhden. Mun on tarttenut olla jotain 3-4 vuotta ja meillä oli 'vastaanotto' isäni kirjoituspöydän alla. Leikkikaverini etunimi alkoi A:lla ja asui kait samassa talossa. Minnekän hänkin on kadonnut... Olisi kiva tavata... Kyllä aika pienet lapset jo kokevat ties mitä...

Vierailija
5/14 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis oikealla palstalla.

Vierailija
6/14 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis oikealla palstalla.

Kikattelu ei istu peruspalstalaisen profiiliin, on pahantuulista ja kiukkuista porukka täällä.

Vierailija
7/14 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei pidemmän päälle, niin aina välillä sellainen kikaltteleva ja ei kovin intellektuelli mutta hyvin estoton nainen olisi kivaa seuraa.

Vierailija
8/14 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ei pidemmän päälle, niin aina välillä sellainen kikaltteleva ja ei kovin intellektuelli mutta hyvin estoton nainen olisi kivaa seuraa.

Eiköhän ne aivotkin jonnekin narikkaan joudu jos tarkoituksesi on löytää nainen jolta voit n-a tajun kankaalle kuten EHDOTTELIT jossain ketjussa missä etsittiin kypsää ja fiksua miestä keskustelemaan seksistä. Eli kysymys kuuluu mitä tekee / mitä hyöytä naisella on jollain aivoilla kun putkipää mies lähestyy ja pitää naista samanlaisena putkipäänä vai onko ne jotkut putkiaivot tms. En hallitse yhtään tämmöstä puhetyyliä...

Vierailija
9/14 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmaan tyhmä ja epäkypsä, mutta nauru ja ilo kuollut elämästä tyhmyyden ja epäkypsyyden vuoksi kait. Eikä kikattaminen eikä juoruaminen ja paskan puhuminen muista ole koskaan ollut mun juttu. Olen luultavasti ollut en vain tyhmä vaan myös jotenkin sinisilmäinen eli uskonut ihmisistä hyvää enkä ymmärtänyt että kun on jättänyt nuoruuden kotiolot taakseen saattaa joutua susien maailmaan jossa sut raadellaan. Ja toinen totuus aivan konkreettisesti on että paskaan voi liukastua jo kotiovella.

Jonkunlainen bimbo blondikin siis olen ollut - vaikka en tyypillinen sillä vaikea ajatella tyhmää blondia jonain matikkapäänä yms vastaavana... En tiedä miten tyhmä blondi käyttäytyy... jos kuulisin niin osaisin paremmin päätellä osani... 

Minkälaisista asioista nyt sitten haluaisit puhua? Ehkä sun on aika avata tämä keskustelu. Kyllä niitä naisia sitten ilmestyy kommentoimaan.

Kysy vaikka niiltä että ovatko leik

Sä puhut nyt ihan liikaa etkä vaikuta tarpeeksi tyhmältä.

Se "keskustelu" menisi siihen tyyliin, että Onkos tyttö pannu paljonkin ja sitten se siinä kikattelisi.

Vierailija
10/14 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö tyhmä ja epäkypsä? Kikattelu ei ole ollut koskaan mun juttu, vaan enemmänkin hekottelu.

Vaikea sanoa kuulematta. Jos se on ennemmin tuollaista röhönaurua, niin siitä tulee liian miesmäinen fiilis.

Tosin naisilla on uskomattoman huono kyky arvioida sitä, että miltä he vaikuttavat miesten silmissä. Voit oikeasti olla just sopivasti hihittelevä bimbo.

Vierailija
11/14 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen ketju kun alkoi jotenkin kikatuttamaan? Voiko kyseessä olla jonkunlainen sanallinen energiansiirto?

Vierailija
12/14 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita seksuaaliterapiaa

Vierailija
13/14 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita seksuaaliterapiaa

Mitä? Siis tälle Ap:lleko ehdotat seksuaaliterapiaa? Pidätkö sitä jotenkin häiriintyneenä? 

Vierailija
14/14 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin jutella sun kanssas *kihertää* vaikka seksistä. Mutta auttaako se, jos mä puhun tähän puhelimeen mitä kirjotan, niin se tuntuu melkein keskustelulta. Voin pyöritellä hiuksia samalla. Ne ei kyllä ole blondit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi