Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesäloma alkoi ja samaan aikaan naapurin pihalle ilmestyi kaivinkone. Nyt kuuluu ryskis, pam-pam ja koli-koli kaiken päivää :((

Vierailija
09.07.2024 |

Tarkoitus oli nautiskella kesästä omalla pihalla.  Tiedossa tooodella rentouttava ja kiva loma!!!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Onko asunto maantasalla vai mikä kerros. Joillakin on tie vieressä myös kerrostalossa. Ihmisten kannattaisi asua mahdollisimman etäällä tiestä.

Usein omapiha on maantasalla

Miksi yhdyssanavammaiset kirjoittavat ne sanat yhteen joita ei pitäisi ja yhdyssanat erikseen?

Miten liittyy kaivinkoneeseen

Olisi mukavaa ymmärtää kommentit oikein. Ihan tuo oli asiallinen huomautus.

Vierailija
22/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sulle oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jossain tehdään töitä. Nyt vain osui sun ansaitsemattoman kesälomasi kohdalle.

Hyvä että töitä tehdään ja teetetään. Pysyy yhteiskunnan talous kunnossa.

Vierailija
24/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuollainen homma voi montaa päivää kestää? Ja onko siinä edes rakennuslupaa? 

Häh? Meillä oli kaivuri yhden päivän ajan tasoittamassa pihaa ja poistamassa pusikkoa. Mihin oltaisiin tarvittu rakennuslupa sun mielestä?

Vierailija
25/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti lohduta, mutta mä olen asunut nyt ainakin viimeisen 10 vuotta rakennustyömaiden vieressä. Kaikkeen kuulemma tottuu, mutta mä en ainakaan totu vaan alan tulla hulluksi tämän jatkuvan paukkeen ja kolinan takia.

Nykyisin saan jo raivarit siitä peruutusäänen piipityksestä. Miksi vatussa kaikki tyhjä tonttimaa täytyy nyt rakentaa täyteen?!

Vierailija
26/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle päivälle on luvattu ukkosiakin. Pilaako sekin koko kesälomasi?

Ei, mutta se pilaa, että niistä ukkosista vouhotetaan päiväkaupalla ja sitten todellisuudessa ei sada edes vettä.

ei ap

Vierailija
27/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sulle oikein.

Tuo on toisaalta totta, kaikenlaista syntiä on tullut tehtyä...

Vierailija
28/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti lohduta, mutta mä olen asunut nyt ainakin viimeisen 10 vuotta rakennustyömaiden vieressä. Kaikkeen kuulemma tottuu, mutta mä en ainakaan totu vaan alan tulla hulluksi tämän jatkuvan paukkeen ja kolinan takia.

Nykyisin saan jo raivarit siitä peruutusäänen piipityksestä. Miksi vatussa kaikki tyhjä tonttimaa täytyy nyt rakentaa täyteen?!

Oma valinta änkeä asumaan kasvukeskuksen uudisrakennusalueelle. Maassa on tyhjää vaikka kuinka ja kaupungeissakin vuosikymmeniä sitten rakennettuja asuinalueita, joissa korkeintaan pientä remppaa joku joskus tekee.

Vierailija
29/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että kenelläkään ei ole kivaa. Siitä syntyy suomalainen. 

Vierailija
30/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy naapurit ei tee niin kuin minä halua. Yhyy naapurit ei arvosta minua ja minun lomaa kun ei toimin minun määräämän aikataulun mukaan. Yhyy naapurit on tyhmiä

Vierailija
31/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harmillista naapureillesi että valittajatyyppisellä ihmisellä on loma, liikaa aikaa eikä omaa elämää.

Vierailija
32/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Onko asunto maantasalla vai mikä kerros. Joillakin on tie vieressä myös kerrostalossa. Ihmisten kannattaisi asua mahdollisimman etäällä tiestä.

Miksi yhdyssanavammaiset kirjoittavat ne sanat yhteen joita ei pitäisi ja yhdyssanat erikseen?

Jatkuva kirjoitusvirheistä nalkuttaminen alkaa olemaan mielenterveys sairaus kun psyykkeesi ei kestä väärin kirjotusta. Taisit omina kouluaikoina kärsiä "kympintyttö syndroomasta" joka tulee täydellisyyden vaatimuksesta

Vierailija
33/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma valinta änkeä asumaan kasvukeskuksen uudisrakennusalueelle. Maassa on tyhjää vaikka kuinka ja kaupungeissakin vuosikymmeniä sitten rakennettuja asuinalueita, joissa korkeintaan pientä remppaa joku joskus tekee.

Tämä on tuollainen vuosikymmen sitten rakennettu asuinalue joka nyt yhtäkkiä halutaan änkeä täyteen uudisrakennusta.. Tästä on purettu jopa kokonaan pois 80-90-luvuilla rakennettuja rakennuksia ja tilalle tulee jättimäistä kerrostaloa. 

Vierailija
34/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotappas jospa ilmastonmuutos auttaisi 

Piipahda vaikka Latviassa, lentäen meno 15€.

Vierailija
35/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva kirjoitusvirheistä nalkuttaminen alkaa olemaan mielenterveys sairaus kun psyykkeesi ei kestä väärin kirjotusta. Taisit omina kouluaikoina kärsiä "kympintyttö syndroomasta" joka tulee täydellisyyden vaatimuksesta

Itselläsi menee hutut ja vellit sekaisin. Esim. Suomessa on aikakauslehti, jonka nimi on OmaPiha ja täällä moni ei välitä laita erisnimiin isoa alkukirjainta, lukija hämmentyy syystäkin. Lisäksi mielenterveys ja sairaus erillään tarkoittavat muuta kuin MT-sairautta. Jollakin on mielenterveydessä jotakin väliaikaista häiriötä, mutta ei sairauden asteella ja hänellä sattuu olemaan joku muu sairaus samalla, esim. diabetes. Psyykekin taipuu vallan eri tavalla, lainasana kun on.

Vierailija
36/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukava seurailla työmaiden edistymistä ja katsella mitä kaikkea siellä tapahtuukaan. Kaivinkoneen työskentelyä tykkään seurata ja ihailla, miten hienosti he osaavat kauhallaan kuokkia.

Vierailija
37/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle päivälle on luvattu ukkosiakin. Pilaako sekin koko kesälomasi?

Ei, mutta se pilaa, että niistä ukkosista vouhotetaan päiväkaupalla ja sitten todellisuudessa ei sada edes vettä.

ei ap

Älä lue ja kuuntele mitään vouhotuksia. Minä en ole kuullut ainuttakaan varoitusta tämän päivän ukkosista, vaan huomasin asian kun katsoin aamulla Supersäätä. Kannattaa siis miettiä ihan omia tekemisiä ja tottumuksia, jos noin ärsyttää 😄

Vierailija
38/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen mukavampaa lomailua kuin rötvätä laiskana ja kuunnella kun muut rehkii töissä.

Vierailija
39/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mukava seurailla työmaiden edistymistä ja katsella mitä kaikkea siellä tapahtuukaan. Kaivinkoneen työskentelyä tykkään seurata ja ihailla, miten hienosti he osaavat kauhallaan kuokkia.

Kuulostat ihan autistilta. Se on aivan sama tykkäätkö sinä, ulkona, kaukana omasta kämpästäsi katsella pröön pröön kaivureita työssä kun ne jotka ovat jumissa kämpissään jatkuvien "työurakoiden" uhreina joutuvat kärsimään jatkuvasta melusta. Se on fakta että viime vuosina jatkuva riipiminen repiminen ja rakentaminen on lisääntynyt eikä niissä noudateta meluasetuksia ollenkaan. Yleinen asennekkin on päin viddua niin kuin täälläkin huomaa. Muiden, asukkaiden pitäisi vaan hyväksyä kun randomit vammaiset päättävät möyhiä sieltä ja täältä ja bäng bäng. Nämä pään aukojat näyttävät itse elelevän jossain herran kukkarossa kaukana jokapäiväisestä melusta joten eivät tiedä miten tuhoavaa se on. 

ps: korvatulpat voi tunkea perceeseen, ne eivät auta kovassa rakenteita tärisyttävässä melussa. 

Vierailija
40/66 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan autistilta. Se on aivan sama tykkäätkö sinä, ulkona, kaukana omasta kämpästäsi katsella pröön pröön kaivureita työssä kun ne jotka ovat jumissa kämpissään jatkuvien "työurakoiden" uhreina joutuvat kärsimään jatkuvasta melusta. Se on fakta että viime vuosina jatkuva riipiminen repiminen ja rakentaminen on lisääntynyt eikä niissä noudateta meluasetuksia ollenkaan. Yleinen asennekkin on päin viddua niin kuin täälläkin huomaa. Muiden, asukkaiden pitäisi vaan hyväksyä kun randomit vammaiset päättävät möyhiä sieltä ja täältä ja bäng bäng. Nämä pään aukojat näyttävät itse elelevän jossain herran kukkarossa kaukana jokapäiväisestä melusta joten e

Ei kuule ne asuinalueet ilman rakentamista rakennu eikä  pysy kunnossa joten kyllä kestät rakentamisen äänet tai muutat skuutsiin. Yksinkertaista paitsi tolloille.