Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarjottavaa koulutetulla ja köyhällä miehellä on naiselle?

Vierailija
09.07.2024 |

Persaukisia maistereita on paljon. 100 tonnin bruttotuloihin yltää alle 2% palkansaajista. On surkeeta porukkaa suomimiehet. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tota tyhmyyttä, jos tulee yllätyksenä.

Miksi sitten edes kävitte yliopistossa?

Olisitte jättäneet välistä koulutukset kuten minä. Tiesin jo istumatta penkille mikä todennäköisyys on työllistyä fil.maisterina Suomessa. Jätin lukionkin välistä suosiolla. Voin opiskella työttömänä mitä haluan ilman että rekisteröidyn mihinkään oppilaitokseen. Tyhjän saa tekemättäkin, eikä menetä vapauttaan.

Vierailija
22/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitte jättäneet välistä koulutukset kuten minä. Tiesin jo istumatta penkille mikä todennäköisyys on työllistyä fil.maisterina Suomessa. Jätin lukionkin välistä suosiolla. Voin opiskella työttömänä mitä haluan ilman että rekisteröidyn mihinkään oppilaitokseen. Tyhjän saa tekemättäkin, eikä menetä vapauttaan.

Lol hyvä trolli :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Silti aina kannattaa kuitenkin kokeilla onneaan. Sen jälkeen voi jättäytyä työttömäksi ja syrjäytyä työelämästä hyvällä omallatunnollaan.

On parempi itsetuntokin työttömänä, kun sentään vähän yritti ja sitten voi levätä kunnes vanhenee ja kuolee pois yksinäisyydessä.

Vierailija
24/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni köyhä vassari ituhippi mies osaa keskustella ja kuunnella mutta riittääkö se 🤣🤣

Vierailija
25/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Silti aina kannattaa kuitenkin kokeilla onneaan. Sen jälkeen voi jättäytyä työttömäksi ja syrjäytyä työelämästä hyvällä omallatunnollaan.

On parempi itsetuntokin työttömänä, kun sentään vähän yritti ja sitten voi levätä kunnes vanhenee ja kuolee pois yksinäisyydessä.

Mutta meneehän tuohon aika paljon verovaroja hukkaan. Säästöjä tulee kun jättää koulut käymättä ja tyytyy työttömyysturvaan.

Elokuvien tekstityksiä voi kääntää ilmaiseksikin ja saa lähes saman rahan työttömänä kuin saisi koulutettuna kääntäjänä ja lisäksi ei pala puhki. Ei työnteko ole kannattanut vuosikymmeniin.

Työn ilon saa kuitenkin jos tekee silloin tällöin vapaaehtoisesti jotain eräänlaisen perustulon siivillä. Ajatella miten ihmiset tulisivat toimeliaammiksi, jos Suomeen saataisi perustulo?

Vierailija
26/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni köyhä vassari ituhippi mies osaa keskustella ja kuunnella mutta riittääkö se 🤣🤣

ossoo ne tapellaki

Vierailija
27/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla  on tuollainen mies ja hän on ihana. Joka päivä olen onnellinen siitä, että törmäsin häneen. Vaikka hän on töissä, ei hän koskaan mitään ihmeitä tule tienaamaan. Enkä minä välitä. Elän mieluummin tämän miehen kanssa vaikka pahvilaatikossa, kuin jonkun pöljän kanssa palatsissa.

Vierailija
28/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla paljon enemmän aikaa annettavanaan kuin se 100 teur vuodessa ansaitseva mies. Todennäköisesti parempi perheenisä esimerkiksi kuin se itsekeskeinen uramies, mutta miehen oma persoona ratkaisee, esim. onko empaattinen ja ymmärtävä ja kärsivällinen lasten kanssa vai meneekö pinna helposti.

Vierailija
29/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tota tyhmyyttä, jos tulee yllätyksenä. Miksi sitten edes kävitte yliopistossa?

Pakko käydä ja hakea. Samahan se on armeijankin kanssa. Ei ketään kiinnostaisi mennä tai hakea, mutta sosiaalinen pakko. Viimeistään vanhemmat alkaisi vinoilemaan, jos jäisi vain pelaamaan huoneeseensa kaikessa rauhassa. En minäkään halunut opiskella mitään, mutta tuli lähipiirin painostuksesta käytyä armeijakin. Ei olisi kiinnostanut pätkääkään.Kaikkeen sitä joutuu kun lähipiiri painostaa. Joskus olen haaveillut että muutan Ouluun kauaksi vanhemista ja ystävistä, että kehtaisin jättäytyä työttömäksi.Katkaista kaikki siteet orjuuttavaan lähipiiriin joka vaatii kaikkea minulta. Kävin jopa riparin aikoinani vanhempieni vaatimuksesta...

Vierailija
30/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta naisen välittää miehestä pitää naisen hyötyä miehestä jotenkin. Ei naiset kykene välittämään miehestä samalla tavalla kun miehet välittävät naisesta, ilman ehdollisuuksia. Miehet ihastuvat naiseen ihmisenä naiset ihastuvat miehen tarjoamisiin välittämättä ihmisestä

Vierailija
31/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkukoneet on halpoja!

Remppa-apua.

Vierailija
32/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä makaroneista kaulakoruja.

Vierailija
33/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä? ei naisille tarvitse mitään tarjota. nehän on voimaantuneita, itsenäisiä, vahvoja naisia. ne pärjää omillaan, eikä tarvitse miehiä mihinkään. vai mitä, naiset? kun molemmilla on omat asunnot ja hoitavat omat laskunsa, ovat kaikki tasa-arvoisia. vai mitä, naiset? ei miesten tarvitse tarjota mitään, varsinkaan rahaa. paitsi meillä ukko minut elättää hautaan saakka, ja minä hoidan ukon.

Vierailija
34/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tota tyhmyyttä, jos tulee yllätyksenä. Miksi sitten edes kävitte yliopistossa?

Pakko käydä ja hakea. Samahan se on armeijankin kanssa. Ei ketään kiinnostaisi mennä tai hakea, mutta sosiaalinen pakko. Viimeistään vanhemmat alkaisi vinoilemaan, jos jäisi vain pelaamaan huoneeseensa kaikessa rauhassa. En minäkään halunut opiskella mitään, mutta tuli lähipiirin painostuksesta käytyä armeijakin. Ei olisi kiinnostanut pätkääkään.Kaikkeen sitä joutuu kun lähipiiri painostaa. Joskus olen haaveillut että muutan Ouluun kauaksi vanhemista ja ystävistä, että kehtaisin jättäytyä työttömäksi.Katkaista kaikki siteet orjuuttavaan lähipiiriin joka vaatii kaikkea minulta. Kävin jopa riparin aikoinani vanhempieni vaatimuksesta...

Kukaan ei rakasta miestä ihmisenä kuten mies rakastaisi miestä ihmisenä.

Joka miehen vanhemmat rakastaa miestä jos mies suorittaa asioita heidän mielekseen elämässä ja elää elämän heidän mieliksi. Ensin pakollinen peruskoulu, rippikoulu, lukio, yliopisto, armeija, työelämä, seurustelu ja perhe sekä lapsenlapsia.

Tämä on se tuubi mistä mies työnnetään pakotettuna läpi. Mies ei itse saa päättää olla tekemättä mitään. Tämänkään jälkeen kukaan ei rakastanut miestä aidosti koskaan.

Vierailija
35/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä todennäköistä on voittaa ässäarvassa kuin saada ok palkkainen työ ja työsuhde Suomessa :D

Vierailija
36/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhdelläkään naisella taustasta riippumatta on tarjottavaa yhdellekkään miehelle?

Tämä sama kysymys mihin naiset ei haluaisi vieläkään vastata että mitä nainen tuo parisuhde pöytään muuta kuin vaatimukset.

Vierailija
37/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ja kumppanuutta. Minä rakastuin huomattavasti varakkaampaan mieheen,

Monien syiden seurauksena asun hänen luonaan, oma asunto on vuokralla. Hyödyn hänen varakkuudestaan asumisessa. Minulla on luottokortti hänen tililleen, jota en ole kertaakaan käyttänyt.

Mies itse sanoo hänen elämänsä on paljon parempaa, kun minä olen siinä rinnalla. Ei tämä rahaa tarvi, vaan rakkautta. Ekat vuodet vietimme lähes aina kaikki ajat minun luona ja ihan yhtä hyvä siellä oli olla.

Vierailija
38/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan riitä. Kyllä miehellä pitää asettaa paljon tiukempia vaatimuksia mutta miehet ei saa vaatia naiselta mitään. Nainen pitää hyväksyä semmoisena kuin on  mutta miesten hyväksyminen pitää olla ehdollista. Muuten ei toteudu naisen etu ja hyödyt pelkästään naiselle mikä on parisuhteen tarkoitus

Vierailija
39/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akkukoneet on halpoja!

Remppa-apua.

Miksi mies ei vain voisi olla?

Miksi pitää tehdä temppuja että hänet hyväksytään? Koirat tekee temppuja.

Vierailija
40/46 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittisella päätöksellä tulisi miehille alkaa kategorisesti maksamaan korotettua palkkaa. Se ainakin palauttaisi taas miehen arvon yhteiskunnassa.