Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lamauttaa " normaalin" ihmisen? Omakohtaisia kokemuksia :/

Vierailija
01.02.2007 |

Olen ihan tavallinen kotiäippä, luonteeltani semmonen iloinen ja toimelias... Kilpirauhasen lievään vajaatoimintaan minulla on lääkitys.

En ymmärrä miksi minusta on tullut niin saamaton. Jotenkin olen lamaantunut... tällaisia kausia on välillä ja sitten yhtäkkiä saatankin puhkua intoa taas. Mutta yleisesti ottaen olen lamaantunut useammin. Tämä ilmenee niin että minulla olisi valtavasti ideoita mutta en jaksa/saa tehdyksi toteuttaa juuri mitään. Minulla pitäisi olla oma rauha että saisin tehdyksi niitä asioita, en osaa lasten kanssa tehdä, kun tiedän ettei siitä tahdo tulla mitään... Tarkoitan tällä lähinnä esim verhojen vaihtoa, siitä ei tule mitään kun lapset repivät ja silittäminen on vaarallistakin lasten läsnä ollessa. Omaa aikaa minulla vain on valitettavan vähän.

Mutta näin arkipäivän askareissa en jaksa olla enää toimelias. Näen roskan lattialla - annan jäädä sen sinne vaikka toisaalta veisin sen samantien roskikseen. Näin samoin jää myös tavaroita jatkuvasti lojumaan, pyykkejä kasaantuu, jne jne loputtomasti kotitöitä joita kasaantuu usealta päivältä ja sitten urakoin ne lopulta pois. Mutta kun olen lamaantunut niin en vaan pysty jotenkin tekemään niitä vaikka haluaisinkin... Hirveän hankala selittää tätä asiaa ymmärrettävästi! Löytyisköhän täältä ketään kohtalotoveria...?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla taaperoikäinen lapsi, joka sotkee hässäköi, kiipelee ja vaikka mitä? Et ole lamaantunut, vaan pyörremyrskyn uhri.

Vierailija
2/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kopiosi. Ajatuksissa intoa olisi vaikka mihin, mutta en vain jaksa toteuttaa. Lopulta kun en kestä hiljalleen kasaantunutta kaaosta, otan ja siivoan koko päivän. Osittain tuo tympääntyneisyys johtuu siitä, että sama sotku odottaa jo parin päivän kuluttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Into kotitöihin saattaa iskeä puolen yön tietämillä, kun on ensin saanu nauttia hiljaisuudesta muutaman tunnin lasten mentyä nukkumaan.

Vierailija
5/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tismalleen näin! Kun saan olla rauhassa jonkin aikaa niin sitten sitä intoa yllättäen saattaakin löytyä!

Itse poden vaan välillä valtavaa syyllisyyttä, etenkin jos on mennyt päivä niin etten ole saanut tehdyksi juuri mitään kotitöitä - tai mennyt siitä missä aita matalin :/

ap

Vierailija
6/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa mukavalta tulevaisuudelta

Vierailija
7/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Osittain tuo tympääntyneisyys johtuu siitä, että sama sotku odottaa jo parin päivän kuluttua.

Vai pari päivää, täällä siihen kuluu korkeintaa pari tuntia.. Plääh..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi