twincojen renkaat puhkeaa?
Miten kestävät nuo kumit pitäisi olla? Meillä on nyt kuukauden sisään puhjennut takarengas 3 kertaa! Ja kumi tuntuu jotenkin tosi pehmeeltä. On myös täynnä pieniä reikiä ja jonkin verran on pikkupikkukiviä uponnut kumiin kiinni. Eli miten teillä muilla joilla twincot tai babywellt alaskat on, minkätuntuiset kuminne ovat ja oletteko joutuneet paikkaamaan usein? Suomesta olen nämä ostanut, mutta ennen kun menen kauppaan, olis kiva kuulla onko ongelma yleinen, vai meidän kumit vialliset. Tosi kurjaa kun ei noilla uskalla mihinkään lähteä, kun ei nyt sit koskaan tiedä millon kumi puhkeaa.
Kommentit (2)
Ulosantini oli taas hiukan epäselvää. Siis ongelma ei ole sisäkumi, jonka kyllä saa paikattua vaan ulkokumi. Siis se kuminen(?) osa rengasta joka osuu maahan. Se oikein imee itseensä kivet sin muut vähänkään terävemmät. Tämän uusimman reiän teki puutikku(!). Jäinen kyllä mutta siis puutikku!! Meillä kans yksösinä teutoniat ilmakumeilla, ikinä ei oo puhjenneet, ja renkaan ulkokumi on huomattavasti kovempaa. Eli nissä ei ole reikiä eikä minikiviä kiinni. Toisin kuin twincoissa.. Noihin ei taida saada kennoja tai umpikumeja, vai olisko jollain muuta tietoa? Eli siis onko tämä renkaan pehmeys ominaista twincoille, vai onkohan meidän renkaat maanantaikappaleet???
Meillä MarcoTwinGo (kolmipyöräiset)tuplat, joista reilun puolen vuoden käytön jälkeen eturengas aina tyhjä. Yritettiin paikata, ei onnistunut, reikä tuli niin lähelle venttiiliä. Soitettiin liikkeeseen (Suomen Lastenvaunutukku), lähettivät Oran sisärenkaan, vaihdettiiin se tilalle ja ongelma poistui.
Aika monelta tutulta olen kuullut, että ovat joutuneet (erimerkkisiin) tupliin sisärenkaan tai venttiilin vaihtamaan. Ja moniin käy ihan marketista saatavat lasten fillareiden sisäkumit, ei tarvitse merkkirenkaista maksaa. Yhdessä liikkeessä kehoitettiin jopa mieluummin ostamaan juuri lasten pryörän sisärengas kuin merkin oma, kestävät kuulemma paremmin.
Ilmakumeissa on varmaan eroja (tai sitten ei...), meillä on ykkösrattaina Teutonian Mistralit kennopyörillä ja ilmakumien kanssa " pelleily" ärsyttää ;) Mä en ymmärrä, miksei kaikissa vois olla kennopyöriä...