Minkälainen mies tykkää pienistä näteistä naisista? Vai onko vaihto normaalimittaiseen tavikseen aina hyvä vaihtoehto?
Minkälainen mies tykkää pienistä näteistä naisista? Vai onko vaihto normaalimittaiseen tavikseen aina hyvä vaihtoehto?
Kommentit (7)
Eiköhän lähes kaikki niistä pienistä näteistä tykkää niinkuin lähes kaikki pitkistä ja komeista miehistä.
Ranskalaiset naiset on kauniita pieniä, korkokenkineen!
Kun etsin itselleni naisen halusin naisen jolla on pieni lantio / pieni pylly. Jostain syystä pienet pylly on se minun juttu. Olen jutellut monen kaverin kanssa ja he taas haluavat ison pyllyn, ehkä suurin osa.
Lyhyellä naisella luultavimmin on pieni lantio, poikkeuksiakin kyllä löytyy.
Miksi hitossa vaihtaisin pienen nätin josta pidän mihinkään toiseen naiseen koosta riippumatta?
Onko tämä sen pippelinmittailijavajaqin uusin jankutus?
Naisen saaman orgasmin voimakkuuden voi lukea suoraan viivottimen asteikolta eikä alle keskimittainen (siis alle 20cm) voi toki tuottaa yhdellekään naiselle mitään nautintoa.
Säälistä teeskentelevät mutta jokainen nainen vaihtaa oitis pidempään jos on edes pari milliä eroa.
Minä ainakin tykkään näteistä naisista koosta riippumatta. Nainen saa olla pitkä tai lyhyt jos on nätti. Kuitenkaan nätit kasvot eivät pelasta, jos nainen on liikalihava, BMI >30. "Persoonallisen" näköinen nanenkin kelpaa, jos ei ole lihava eikä ns susiruma.
T. Valitsijamies
Pienistä näteistä naisista voi tykätä kuka vaan, kuten keskimittaisista taviksistakin.