Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut kaunis nainen ja nyt 50 v ahdistaa oma vanheneminen

Vierailija
07.07.2024 |

Aion mennä kasvojen kohotukseen ja näyttää taas 30 vuotiaalta. On jo tehty yläluomien leikkaus, rintojen kohotus ja silinkonit AA kupista DD kuppiin, hampaiden valkaisu ja hiusten pidennys ja tuuhennos.  Ja vatsan kiristysleikkaus. 

Haluan näyttää 30 vuotiaalta. Kiinteät, isot rinnat, kiinteä tiimalasinen kroppa ja isot silmät. Onneksi huulet on luonnostaan muhkeat, en tarvitse niihin täytettä, ovat muhkeat luonnostaan. 

mutta aion ottaa täydellisen kasvojen kohotuksen

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taida jaksaa taistella maan vetovoimaa vastaan...vaikka nyt onkin alkanut ahdistaa. Botoxia ja täyteainetta olen ottanut ja joku pieni operaatio tehty. Miksi minun pitäisi näyttää samalta kuin kolmekymppisenä...ihan kuin nykyään ei olisi enää lupaa edes vanheta. t. N 50v

Vierailija
22/24 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ymmärrettävää, että ahdistaa. Yhteiskuntamme on niin nuoruutta ihannoiva ja ulkonäkökeskeinen. Oikea osoite ei kumminkaan ole plastiikkakirurgi, vaan psykoterapia. Kenenkään keho ei ole vääränlainen eikä kehoaan tarvitse muokata sopiakseen kauneusnormeihin. Toki jokainen saa tehdä omalle keholleen mitä haluaa, mutta jos yhteiskuntamme olisi erilainen, tuskin kukaan haluaisi näitä kalliita toimenpiteitä. Muutetaan yhteiskuntaa, ei kehojamme! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama hullu. Viimeksi ilmoitit että olet jo hankkinut sen uuden naaman joka maksoi kuulemma 20 tonnia. 

Vierailija
24/24 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorena kaunis, ja kyllähän se ahdisti aivan älyttömästi menettää se hyvä ulkonäkö. En kuitenkaan mihinkään leikkauksiin mennyt, lähinnä koitin säilyttää ulkonäköni syömällä terveellisesti ja urheilemalla paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi