Poikaystävä lähtee inttiin huomenna
Jakakaas vinkkejä miten selvitä kovasta ikävästä :( asutaan muutenkin toisistamme noin 400km päässä, joten ollaan totuttu olemaan pitkiä aikoja erossa. Intti tuntuu silti erityisen pahalta kun toiseen ei juurikaan voi olla yhteydessä eikä tiedä milloin seuraavan kerran tapaa toisen..
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Lähteehän joiltakin nuorilta miehiltä tyttöystäväkin inttiin, huomenna 8.7
Kaikkiaan uusia alokkaita, aloittaa asepalvelun huomenna 12 000 henkilöä.
Joista 600 on naisia.
Melkoisen paska lauserakenne, kouluun uudestaan. Puppakin osaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa meillä oli jätkä armeijassa 80-luvulla,arvatkaa mikä oli maa josta hän tuli suomen harmaisiin..no kerron Austraalia,ei itkenyt lomien perään,tänään taitaa olla lomat joka viikonloppu joten itku seis.
Vai sellaista voimaantumista eläkeläiseltä.
Mitä ihmeen kommentteja täällä ihmiset kirjoittelee? Mun poika menee kans huomenna inttiin ja avovaimolla varmaan on monenlaista mielessä.
Oma seurustelu kesti aikanaan 2000-luvun alussa silloisen poikaystävän inttiajan. Olihan se ikävä kova, mutta soittelemaan pystyi jo silloin, varmasti nytkin onnistuu. Tietty se oli hankalaa, kun ei voinut soittaa milloin vain, ja itse saattoi olla vaikka töissä kun poikaystävä olisi pystynyt juttelemaan. Lomia on nykyään ihan kivasti, ja jos olette olleet etäsuhteessa tähänkin asti, pärjäätte varmasti edelleen. Tsemppiä hurjasti!
Saahan siellä intissä nykyään käyttää nettiä puhelimella kaiket illat.
Vierailija kirjoitti:
Jollei nuori rakkaus inttiä kestä, niin ei se kestä muutakaan.
Miksi sen pitäisi kestää?
Ikävää voi lievittää kyllä muiden kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen kommentteja täällä ihmiset kirjoittelee? Mun poika menee kans huomenna inttiin ja avovaimolla varmaan on monenlaista mielessä.
Oma seurustelu kesti aikanaan 2000-luvun alussa silloisen poikaystävän inttiajan. Olihan se ikävä kova, mutta soittelemaan pystyi jo silloin, varmasti nytkin onnistuu. Tietty se oli hankalaa, kun ei voinut soittaa milloin vain, ja itse saattoi olla vaikka töissä kun poikaystävä olisi pystynyt juttelemaan. Lomia on nykyään ihan kivasti, ja jos olette olleet etäsuhteessa tähänkin asti, pärjäätte varmasti edelleen. Tsemppiä hurjasti!
Siviiliin palatessaan pojastasi on ehtinyt kasvamaan pesunkestävä umpihomo. Ulosteenpidätyskykykin on heikentynyt toistuvan anaaliseksin takia.
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa pojista tehdään homoja.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä ei tule sieltä heterona takaisin! Siellä pannaan poikien kesken tuvissa ja varsinkin leireillä teltoissa.
Ohhoh vai tällaista touhua Suomen armeijassa! Antaakohan natopojat suomipojille kyytiä myös?
Vierailija kirjoitti:
Ne muut eivät ole se yksi ikävöity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä ei tule sieltä heterona takaisin! Siellä pannaan poikien kesken tuvissa ja varsinkin leireillä teltoissa.
Suihkussa tiputellaan saippuoita kilpaa.
Ja sitten saippuoidaan pareittain kilpaa.
Vierailija kirjoitti:
90% vastauksista arvottomia.
Totuus sattuu.
Silloin mä mieleni karkaisin kun korpraalin alla parkaisin..
Armeijassa on nykyään niin paljon naisia, ettei siellä jätkien mitään homistella tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh vai tällaista touhua Suomen armeijassa! Antaakohan natopojat suomipojille kyytiä myös?
Suomipojathan ovat nykyään myös natopoika. Kun Nato-sotilaat harjoittelevat niin pitkän suklaajunan näkeminen ei ole harvinaisuus.
Mun vinkki; mee ny vaik vattalles
Joukkokoulutuskaudella*