En saa tarpeeksi ihastukseni seurasta
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko vapaita?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko vapaita?
Ei
Onko tää taas trolllin "varattu"-teemalla. Äläpä viitsi enää jankata tuosta aiheesta, kiitos kiitos. Sinkkumummoja ei kosketa pätkän vertaa ja kukaan ei ole trollille varattu eikä trolli kenellekään.
Sama täällä! Itse olen varattu ja hän juuri eronnut. Haluaisin olla hänen lähellään, mutta sitten taas jos olen hänen lähellään, niin tulee halu koskettaa, ja se taas ei käy. Tekisi mieli sivellä kädellä hänen sänkistä poskeaan, viedä sitten käsi niskan taakse ja suudella kuumasti huulille. Haluaisin tuntea hänen kätensä reidelläni, siitä se liukuisi sileää ihoani pitkin hitaasti hameen alle, ja
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! Itse olen varattu ja hän juuri eronnut. Haluaisin olla hänen lähellään, mutta sitten taas jos olen hänen lähellään, niin tulee halu koskettaa, ja se taas ei käy. Tekisi mieli sivellä kädellä hänen sänkistä poskeaan, viedä sitten käsi niskan taakse ja suudella kuumasti huulille. Haluaisin tuntea hänen kätensä reidelläni, siitä se liukuisi sileää ihoani pitkin hitaasti hameen alle, ja
V a i n i i n. Nyt on teidän jutut semmoisia, että u s k o v a i n e n ja h e r r a n n u h t e e s s a elävä vanhapiika ei voi lukea laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V a i n i i n. Nyt on teidän jutut semmoisia, että u s k o v a i n e n ja h e r r a n n u h t e e s s a elävä vanhapiika ei voi lukea laisinkaan.
Tiedän, olen ollut tuhma tyttö. Pitäisi kertoa tämä ihastukselleni ja pyytää että hän antaa mulle remmistä että oppisin olemaan kunnolla. Nostan kiltisti hameen helmaa ja nojaudun pöytää vasten kun hän opettaa mua käyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko vapaita?
Ei
Onko tää taas trolllin "varattu"-teemalla. Äläpä viitsi enää jankata tuosta aiheesta, kiitos kiitos. Sinkkumummoja ei kosketa pätkän vertaa ja kukaan ei ole trollille varattu eikä trolli kenellekään.
Miksi olette päättäneet, että kaikki varattuun ihastuneet tai parisuhteessa olevat toiseen ihastuneet ovat trolleja?
Sitä tapahtuu koko ajan kaikkialla: työpaikoilla, harrastuksissa, vapaaehtoistoiminnassa, kaveriporukan illanistujaisissa. Ihmiset ihastuvat.
Oletteko vapaita?