Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työelämä tuntuu teistä välillä valtavan kuormittavalta, meneekö se kausittain myös ohi ja helpottuu? Täytyykö vain sinnitellä?

Vierailija
06.07.2024 |

Minulla on itselläni taustalla valitettavasti useita uupumisia ja vakavia masennuskausia. 

Yritän aina kammeta takaisin työelämään ja pyrkiä siihen, että pysyn työkuntoisena. Sitten kun olen ollut kuukausia töissä niin valun taas jonnekin todella synkkään tilaan josta kestää toipua. En jaksa sitä enää. En halua olla tällainen enkä etenkään olla työkyvytön. 

Olen aina yrittänyt taistella mutta sitten vaan naks. Ei vaan tule mitään. Yritän kuitenkin uudestaan ja uudestaan. 

Nyt en halua sairastua mutta haluan sinnitellä. Onnistuuko se käytännössä vai onko lopputulos aina se, että lopulta vain on pakko taas olla sairaslomalla? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei kannata sinnitellä oikeastaan missään asiassa, palaa vain loppuun entistä enemmän.

Vierailija
2/4 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jotain vähemmän kuormittavaa työtä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ottaa rennommin ja katso saatko potkut. Oikeastaan ainoa vaihtoehto. Tai voit yrittää nukkua enemmän.

Joskus nuorempana menin klo 20 nukkumaan aloitettuani uudessa työpaikassa. Toimi määräaikaisissa.

Vierailija
4/4 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä ottaa rennommin ja katso saatko potkut. Oikeastaan ainoa vaihtoehto. Tai voit yrittää nukkua enemmän.

Joskus nuorempana menin klo 20 nukkumaan aloitettuani uudessa työpaikassa. Toimi määräaikaisissa.

Olen usein pohtinut, että haittaisiko minua jos saisin potkut. Luonne ei kuitenkaan kestä sitä että työt jää tekemättä ja muut kärsivät. Mutta en kuitenkaan välittäisi kyllä palaa loppuun. 

Yritän nukkua kyllä. Onneksi on rauhoittavaa niille kerroilla kun käyn stressistä ylikierroksilla enkä saa unta. Yritän kuitenkin niidenkin ottamista välttää koska voin jäädä koukkuun. Viimeisestä kerrasta on jo kuukausia enkä tiedä uskallanko hakea apteekista uutta purkkia mutta toisaalta ne ovat erinomaisia lääkkeitä kun pää ja keho on ihan ylikuormittuneita ja olen paniikkikohtauksen partaalla. Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi