Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi perheensisäinen adoptio on mahdollista?

Vierailija
06.07.2024 |

Sillä viedään lapsen oikea vanhempi ja tämän suku.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se surullista kun veljeni lapsen äidin mies adoptoi veljeni lapsen. Ei ole mitään yhteyttä ja meidät on poistettu lapsen elämästä vaikka lapsi on meidän suvun lihaa ja verta.

Ei lapsi ole mitään teidän suvun lihaa ja verta vaan ihan oma itsensä. Lapsi ei ole veljesi jatke.

Onhan se. Veljen geenit ja piirteet, osa meidän sukua. Kuitenkin hän pitää toista ihmistä isänään, se sattuu syvästi.

Se lapsi valitsee itse kenen lapsi on. Ilmeisesti lapsi on valinnut olla isänsä lapsi, ei veljesi. Geenit ja piirteet ei liity asiaan mitenkään.

Ei geenejä voi valita. Lapsi on sen ihmisen lapsi jonka geenit hänellä on ja kuuluu siihen sukuun. Kaikki muu on feikkiä ja teeskentelyä.

Vierailija
22/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsältä tuntuu lukea tällaista soopaa. Biologinen isä kuoli ollessani pieni. Isättömänäkö minun olisi pitänyt olla koko elämä? Isäni joka on myös sisarusteni isä adoptoi minut kun olin lapsi. Käsittääkseni biologisen isän sukulaiset vastusti tätä mutta eipä asia kuulu heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tylsältä tuntuu lukea tällaista soopaa. Biologinen isä kuoli ollessani pieni. Isättömänäkö minun olisi pitänyt olla koko elämä? Isäni joka on myös sisarusteni isä adoptoi minut kun olin lapsi. Käsittääkseni biologisen isän sukulaiset vastusti tätä mutta eipä asia kuulu heille.

Siitä huolimatta olet oikean, biologisen, isäsi lapsi etkä muuksi muutu vaikka kuinka haluaisit olla adoptioisäsi lapsi. Mikset ole tekemisissä oikeiden sukulaistesi kanssa? Haluatko kostaa jotain heille hylkäämällä oikean isäsi suvun?

Vierailija
24/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä huolimatta olet oikean, biologisen, isäsi lapsi etkä muuksi muutu vaikka kuinka haluaisit olla adoptioisäsi lapsi. Mikset ole tekemisissä oikeiden sukulaistesi kanssa? Haluatko kostaa jotain heille hylkäämällä oikean isäsi suvun?

Lapsi päättää itse ketä pitää isänään.

Vierailija
25/25 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheensisäinen adoptio on hyvä asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi