Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän että sukulainen...

Vierailija
06.07.2024 |

Ei tarkoita pahaa, mutta minulla on alkanut pinna kiristymään, kun hän niin sanotusti vähättelee erästä raskasta asiaa, jonka kanssa olen joutunut iät ja ajat elämään. Tämän selkeämmin en asiaa avaa, mutta minua raivostuttaa se että hänen on niin helppo huudella kun ei joudu itse elämään tällaisen asian kanssa. Suututtaa kun ihmiset eivät yhtään ajattele millaista toisen elämä voi olla. Helppohan siihen on sanoa, että anna vaan olla, pitäisiköhän sinun nyt luovuttaa jne. ARGGGHHHH!!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun olisi jo aika jättää se raskas asia taaksesi jos et siihen mitenkään enää voi vaikuttaa ja jatkaa elämääsi?

Vierailija
2/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko asiasta hänen kanssaan paljonkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinun olisi jo aika jättää se raskas asia taaksesi jos et siihen mitenkään enää voi vaikuttaa ja jatkaa elämääsi?

Juuri tällaiset idioottimaiset kommentit käyvät hermoille. Mistä hemmetistä päättelit, että asian voi vai jättää taakseen?!?!?!?

Vierailija
4/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsiikö sukulaisesi asiasta myös kun et pysty jättää asiaa taaksesi? Vaikuttaako se huonosti myös muihin?

Vierailija
5/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko asiasta hänen kanssaan paljonkin?

Silloin kun on puhuttavaa. Minä en ole tätä asiaa valinnut elämääni ja oikein mielelläni en siitä olisi joutunut puhumaan sanaakaan ikinä. Elämässä tulee joskus asioita, joille ei mitään mahda.

Vierailija
6/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsiikö sukulaisesi asiasta myös kun et pysty jättää asiaa taaksesi? Vaikuttaako se huonosti myös muihin?

No ei helvetissä vaikuta. Se vaikuttaa vain ja ainoastaan minuun ja olen aivan loppu siihen. 

Vierailija
7/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän ei vähättelisi asiaa, joka on raskas vain sinulle ja kaikki suvustakatsojat ihmettelevät, miksi jäit siihen rypemään.

Vttu mikä idiootti.

Vierailija
8/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae itsellesi ammattiapua ja välttele tuota sukulaista silloin kun ei ole mikään pakko olla hänen kanssaan tekemisissä. Olet rasittava tuossa rypemisessäsi. 

Vierailija
9/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko oikeasti voittaa ykköspalkinnon jossain maailman vaikein elämä -kisassa. Jos et, niin ei ehkä kannata kisata.

Vierailija
10/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä vaikea asia sitten on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi