Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen on kateellinen jakkuja käyttäville naisille?

Vierailija
06.07.2024 |

En oikein ymmärrä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski röökimuija vukrakopissa.

Vierailija
2/7 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähän olen, kun mulle ei sovi jakut ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuka tahansa voi ostaa kaupasta jakun ja ryhtyä käyttämään eikä siitä tarvitse kenenkään olla kateellinen. Tarkoititko jotain sellaisia virka-asuja, joita on lentoemännillä, papeilla, poliiseilla ym. ?

Vierailija
4/7 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat keksiä omiasi..🤔

Vierailija
5/7 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän kateellinen, koska sellainen perusbleiseri olisi monessa tilanteessa käytännöllinen, mutta en itse pysty käyttämään (koska mun hartiat ja hauikset on eri kokoa joten ei vaan toimi). Ja tämä on synnynnäistä, ei johdu väärästä treenaamisesta.)

Vierailija
6/7 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkera?

Onhan jakku vähän sellainen helppo, laiskan pukeutujan yleisvaate. Helppo heittää päälle niin hameen mekon kuin housujrnkin kanssa. Ei tarvitse pahemmin miettiä yhdistelmiä tai yhteen sopivuutta.

Vierailija
7/7 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahkera?

Onhan jakku vähän sellainen helppo, laiskan pukeutujan yleisvaate. Helppo heittää päälle niin hameen mekon kuin housujrnkin kanssa. Ei tarvitse pahemmin miettiä yhdistelmiä tai yhteen sopivuutta.

Tässä oot muuten kyllä väärässä. Joku jakku toki sopii mihin tahansa yhdistelmään, mutta harvoin se yksi ja sama sopii kaikkeen. Eri malliset housut ja hameet/mekot  tarvitsevat ihan eri malliset jakut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi