Mulla on vaikeuksia eronneena
Kun olen tapaillut miehiä eron jälkeen, niin en osaa hahmottaa kenen tai kumman pitäisi laittaa viestiä. Olin edellisessä suhteessa pitkään, yli 25v. Mitä muistan suhteen alkuajoista niin olin todella aktiivinen, enempi kuin mies. Laitettiin jatkuvasti viestejä kun asuttiin eri kaupungeissa. Nyt oon ihan pihalla ja saanut kommenttia passiivisuudesta tai sitten liiasta kiintymisestä. Muutenkin oon odottanut että tulisi joku joka vie heti jalat alta ja olisi kaikki täydellistä ja sujuvaa mutta ei taida sellaista tässä iässä enää kokea.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Sä saat olla ihan oma itsesi ja tehdä kuten susta tuntuu hyvältä. Sopivan ihmisen kanssa kaikki meneekin täydellisesti ja sujuvasti. Ja mitään muuta ei kannata ajatellakaan.
Nimim. Löysin elämäni miehen 48-vuotiaana ja kaikki meni täydellisesti ja sujuvasti ihan alusta asti.
Kiitos. Tää oli just sellainen kommentti jonka halusinkin kuulla. Oon ajatellut että mussa vain vikaa mutta ehkä noissa miehissäkin on jotain vikaa ollut.
Ap
Sä saat olla ihan oma itsesi ja tehdä kuten susta tuntuu hyvältä. Sopivan ihmisen kanssa kaikki meneekin täydellisesti ja sujuvasti. Ja mitään muuta ei kannata ajatellakaan.
Nimim. Löysin elämäni miehen 48-vuotiaana ja kaikki meni täydellisesti ja sujuvasti ihan alusta asti.