Mitä kosmetologi sanoo ihostasi?
Kerro myös ikäsi.
Minä olen laiminlyönyt ihoani, ja sanoi että on kuiva. Nyt yritän laittaa kunnolla voidetta useammin.
Kommentit (7)
Käytä aurinkovoidetta. Tai vielä parempi; älä ole auringossa ollenkaan.
En ole koskaan käynyt. On mulla ihan hyvä iho, olen käyttänyt vain apteekin perusvoiteita. 73v farmaseutti
En tiedä kun en ole käynyt sitten 2000 luvun alun. Tod näk saisin moitteita ja taas tyrkytettäis 10 pikkupurkkia jotain muka välttämätöntä ainetta 100 euron kappalehintaan. Ei kiitos.
Pesen omasta mielestä hyvällä pesuaineella ja rasvaan kun/jos tuntuu kuivalta. En ole ruusu mut kukkii se perunakin.
Ei kiinnosta, en ole käynyt. Olen tavallinen kohta 50-v nainen ja sinut itseni kanssa, en näytä kaksikymppiseltä eikä tarvitsekaan.
Tiedän milloin naamani on kuiva ja laitan silloin rasvaa. Silmissä on naururyppyjä ja minusta se on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta, en ole käynyt. Olen tavallinen kohta 50-v nainen ja sinut itseni kanssa, en näytä kaksikymppiseltä eikä tarvitsekaan.
Tiedän milloin naamani on kuiva ja laitan silloin rasvaa. Silmissä on naururyppyjä ja minusta se on kivaa.
Ei minullakaan mitään itsetunto-ongelmia ole, kävin vain putsauttamassa kun mustapäitä alkoi olla sen verran ja olin tosiaan laiminlyönyt. Olen keski-ikäinen, joten finnejäkään ei ole. Iho näyttää periaatteessa ihan hyvältä. Olen pese ja pidä -tyyppi, en käytä edes meikkiä. Ap
Ei mitään.