Korvamatojen vaihtopiste
Nyt on pauhannut "Omituisten otusten kerho" päässä niin, että tarvitaan joku stydimpi vaihtoon. Kenelläkään antaa vaihtaria?
Kommentit (31)
Behm-Hyvää syntymäpäivää. On muuten harvinaisen huono biisi kyseiseltä artistilta... Varsinkin se "jee jee jee" -kohta
Ale on Rea ... Ja aina jää pyörimään, mutta nyt on jäänyt mullekin omituiset odotukset. Voi itku.
Ai niin unohdin sanoa, että joku väittää että näistä pääsee eroon kun laulaa tai kuuntelee kerran loppuun asti. Aivot jauhaa keskeneräistä kun haluaa saattaa asian loppuun.
Mirella - Timanttei.
Vaik mun hymyn veit, pahaa sydämelle teit
Niin mä tiedän, mä tiedän...
Nykyisen hallituksen tunnuslaulu tuo oo-kerho...
Vierailija kirjoitti:
Ai niin unohdin sanoa, että joku väittää että näistä pääsee eroon kun laulaa tai kuuntelee kerran loppuun asti. Aivot jauhaa keskeneräistä kun haluaa saattaa asian loppuun.
Siksikin mainokset ärsyttää, ja mainostauon voi laittaa äänettömälle. Mutta Omituisten otusten kerho taisi olla Röllistä, eli kokonainen laulu jonka voi kuunnella loppuun.
Tässä oikein oivallinen korvamato. Lupaan, että soi päässä monta päivää!
Vierailija kirjoitti:
Siksikin mainokset ärsyttää, ja mainostauon voi laittaa äänettömälle. Mutta Omituisten otusten kerho taisi olla Röllistä, eli kokonainen laulu jonka voi kuunnella loppuun.
Paitsi ettei voi, edes alkuakaan🙉 🙉🙉🙉
Vierailija kirjoitti:
Peltoniemen hintriikan surumarssi on riivannut n50 vuotta.
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣
Otan osaa🤣🤣🤣🤣🤣
Täältä saisi Rule Britannian stadionyleisön yhteislauluna, vuorottelee Poliisiopiston tunnarin kanssa.
Katson sineeen taivaaaan, tääähti kiirrrkkain suaa ....
Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä oikein oivallinen korvamato. Lupaan, että soi päässä monta päivää!
Eikö korvamatojen tulisi olla ärsyttäviä tai huonoja? Tuo ainakin piristää omaa fiilistä aina kun kuulen sen :D
TYKKIMÄKEEN, TYYYKKIIIMÄÄKEEN😱😱😱😱😱
Korvat vuotaa verta ja tippuu pois...
Mulla olis ylimääräinen:
Nuppi, nuppi, lipputangon nuppi, isoisän päähän puuutooosiiii..
Ale on rea, kesä on sommaren... Soinut päässä nyt kaksi päivää tauotta.
Peltoniemen hintriikan surumarssi on riivannut n50 vuotta.