Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen / mies! Pystytkö yhtään kuvaamaan kuinka ensiRASKAUS vaikutti tunteisiisi?

Vierailija
04.07.2024 |

Nainen / mies! Pystytkö yhtään kuvaamaan kuinka ensiRASKAUS vaikutti tunteisiisi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö sen vaikuttaa jotenkin sun mielestä?

Vierailija
2/7 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät raskaudu ja naisena en koe, että tietoa kannattaa julkistaa internettiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse raskaus ei vaikuttanut mitenkään, paitsi että pelko oli läsnä koko ajan km taustan takia (oli jo kuudes raskaus, viisi edeltävää tuli km viikoilla 6-20 ). Joskus rv30 alkoi tulla helpotus, mutta sen jälkeen jännitti koko ajan, että kohta raskaus loppuu. Itse lapsen syntymä sen sijaan aiheutti sitten ihan hirmuisen vahvat tunteet. Ja rakkauden määrä yllätti, pakahdun siihen edelleen aina kun vaan muksua katson

Vierailija
4/7 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun teki aivan hirveästi mieli suolakurkkuja.

M51

Vierailija
5/7 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M51

Miten mahdollista? Minä söin yhtenä viikonloppuna koko purkin suolakurkkuja ja paino nousi monta kiloa, ehkä jopa 5 kg ja sitten tajusin mitä hirveetä olin tehnyt. Ei normaalia syödä purkillinen suolakurkkuja!!! Huh, Huh... Tyhmä, tyhmä, tyhmä, pässinpää olin...

Vierailija
6/7 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo oli kuten raskaudessa saattaa odottaa, eli kehossa tapahtuu paljon kaikenlaista

Yhteiskunnan raivoisa sadismi synnyttävää naista ja vastasyntynyttä kohtaan tuli yllätyksenä. Mies repi pelihousunsa kun en ollutkaan silpomissynnytys-rintapumppuäiti ja mies ei päässyt esittämään sankaria. Alkoi tehtailemaan valheita sukulaisille ja viranomaisille. Tämä oli tietysti kuin jostain kauhuelokuvasta ja kammottavasta väkivaltatraumasta toipuminen kesti vuosia

Vierailija
7/7 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

Miten mahdollista? Minä söin yhtenä viikonloppuna koko purkin suolakurkkuja ja paino nousi monta kiloa, ehkä jopa 5 kg ja sitten tajusin mitä hirveetä olin tehnyt. Ei normaalia syödä purkillinen suolakurkkuja!!! Huh, Huh... Tyhmä, tyhmä, tyhmä, pässinpää olin...

Vasu pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme