Tuleeko mammografian tulos postitse?
Vai esim. Omakantaan tms? Unohdin kysyä ja kutsukirjeessäkään ei lue.
Kommentit (27)
Hei,
Vanha ketju, mutta tekstiviestillä tai puhelun saaneet... (Unilabs, Helsinki), millaisesta numerosta viesti / puhelu on tullut?
Tässä paineessa odottelen tuloksia, kohta kolme viikkoa mennyt ja joku yrittänyt soittaa Hgin kaupungin 09310-alkuisesta numerosta pari kertaa...
Unilabs ei kuulu Helsingin kaupungille, joten sieltä ei soiteta 09310- alkuisesta numerosta. Minulle soitettiin Unilabsista syyskuussa 050-alkuisesta matkapuhelinnumerosta. Mammografiasta oli tuolloin kulunut n. 3 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Unilabs ei kuulu Helsingin kaupungille, joten sieltä ei soiteta 09310- alkuisesta numerosta. Minulle soitettiin Unilabsista syyskuussa 050-alkuisesta matkapuhelinnumerosta. Mammografiasta oli tuolloin kulunut n. 3 viikkoa.
Hei, kiitoksia vastauksesta! :) Niin ajattelin, mutta panikoidessa mietin kaikenlaista.
On siis normaalia, että kestää 3vk? Kävin siellä maanantaina vajaa kolme vk sitten. Eli siis ens ma tulee 3vk.
2v sitten oli Synlabilla tuo kuvaus. Eri lailla tuli ne tulokset, johonkin heidän nettipalveluun ja aika nopeasti.
Mulle tuli tieto keväällä tekstiviestinä (en tiedä, mikä numero, koska lähettäjänä lukee vain Unilabs) ja alle viikossa. Mutta toivottavasti sullekin jo tulee pian ! Kai siinä on aina jokin mahdollisuus vaikka numeron sekaantumiseen. Tai sitten haluavat tehdä jonkin lisätsekkauksen, silloin voi kestää, kun useampi lääkäri katsoo kuvan. Itselleni kävi näin ekalla kerralla, ei siis ollut mitään vaarallista, mutta halusivat tarkistaa asian uusintakäynnillä.
Itse joskus turhaan odotin lääkärin soittoa HUSsista ja tuli kaikenlaista mieleen, kun sitä soittoa ei tullutkaan, eivätkä soittaessani itse sinnepäin sanoneet muuta kuin että odottele vaan. Myöhemmin kävi ilmi, ettei heillä ollut numeroani (muka), vaikka olen sen sinne monesti ilmoittanut ja käydessäkin vastaanotto tarkistaa.
Entä Papa-tulokset?