Tämä maljakko on lähes 50000 euron arvoinen löytyykö kotoasi?
https://www.verkkouutiset.fi/a/is-tama-maljakko-on-lahes-50000-euron-ar…
Just joo, tottakai kaikilta löytyy "nurkista" näitä ultraharvinaisia maljakoita
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on valkoisena.Eipä taida saada siitä noin paljoa kun on yleinen väri.
Saat pari kymppiä, nyt puhutaan ihan eri asiasta
Vaikka löytyisi niin ei se tuon arvoinen olisi, aina niistä löytyy mikronaarmuja jotka alentavat arvoa.
Meillä on tuollainen perintönä isovanhemmilta, mutta se on ruskea. Sellainen vanhan kotikaljapullon värinen.
Niin no, noita alkuperäisiä vanhoja Aaltoja on loppujen lopuksi aika vähän. On turha lulla että uudemmat olisvat yhtä kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tuollainen perintönä isovanhemmilta, mutta se on ruskea. Sellainen vanhan kotikaljapullon värinen.
Kaikilla on aaltomaljakko mutta ei tuota väriä vuodelta 1937
Olen aika varma että minulla on tuollainen. Se on äitini maljakko joka kuoli 6 vuotta sitten. Se on varastossa laatikko missä on kaikki äitini maljakot ja astiat olen aika varma että tuollainen on siellä. En tosiaan tiennyt että se olisi arvokas. Kun jaoimme perintöä veljeni kanssa niin minulle jäi kaikki maljakot ja astiat ja taulut koska veljeni ei niitä halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko että on saman mallinenkaan kuin tuo kuvassa oleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tuota mallia!
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma että minulla on tuollainen. Se on äitini maljakko joka kuoli 6 vuotta sitten. Se on varastossa laatikko missä on kaikki äitini maljakot ja astiat olen aika varma että tuollainen on siellä. En tosiaan tiennyt että se olisi arvokas. Kun jaoimme perintöä veljeni kanssa niin minulle jäi kaikki maljakot ja astiat ja taulut koska veljeni ei niitä halunnut.
Jos olisi olisit jo juossut kipin kapin katsomaan.
Joten epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota vuoden 1937 bumerangimaljakkoa tiedetään olevan 3 kappaletta jäljellä.
Mulla on valkoisena.Eipä taida saada siitä noin paljoa kun on yleinen väri.