Miehellä tänään välipäivä
Ihanaa että lupasi olla juomatta huomiseen asti ja viedä lapset illalla mummolaan. On juonut itsensä änkyrään joka päivä siitä asti kun jäi lomalle vajaa kaksi viikkoa sitten. Juoko teidän miehet joka päivä lomalla?
Kommentit (18)
Kun miehet juo niin naiset on hiljaa.
Mieheni joi työkavereiden kanssa kännit, kun loma-alkoi. Sen jälkeen ei ole ainakaan minun nähden juonut tippaakaan, ei edes olutta.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai lomalla juodaan, eihän se muuten mikään loma olisi. Meillä mies tosin pitää välipäiviä silloin tällöin ettei maksa poksahda.
Amatöörimäistä, yäk ei jatkoon.
Minustakin tuntui aamulla, että voisi pitää välipäivän, mutta näin iltaa kohti alkaa suu napsamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun sinä juot, lähistöllä ei ole yhtään naista. Eikä ole silloinkaan, kun et juo. Näin!
Ap. Luulin, että välipäivä kuntosalista 🤣
Vain alkoholistin mielestä alkoholismi on hauskaa ja fiksua.
Jos se on Tero, niin toteaisin, että maksa palkat tai haen firman konkurssiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on Tero, niin toteaisin, että maksa palkat tai haen firman konkurssiin.
Tämä palsta ei ole sinun todellisuutesi jatke.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni joi työkavereiden kanssa kännit, kun loma-alkoi. Sen jälkeen ei ole ainakaan minun nähden juonut tippaakaan, ei edes olutta.
Ihme vässykkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sinä juot, lähistöllä ei ole yhtään naista. Eikä ole silloinkaan, kun et juo. Näin!
Hei Sinikka, nää sun lapselliset cancelointirepliikit ei oikein toimi. Olisko mitään älykkäämpää?
Lomalla miehellä on oikeus juoda ja eukko hoitaa lapset. Kyllä jämpti on niin.
Vierailija kirjoitti:
Mies😅. Spandex-apina se on.
Mieheni on työtön joutui huhtikuun lopulla työttömäksi mutta ei ole juonut alkoholia kun muutaman kerran. Eikä juo itseään sammuksiin koskaan, kunhan tissuttelee tuossa ja netistä katselee videoita ja kaikkea samalla.
Kyllä juon ja tänäänkin meinaan vaikka en oo vielä lomalla
Ei, mutta vaikka joisikin, niin änskyrään ei yleensä koskaan juo.
Totta kai lomalla juodaan, eihän se muuten mikään loma olisi. Meillä mies tosin pitää välipäiviä silloin tällöin ettei maksa poksahda.