Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu sinä n.70v eläkeläinen, kun lapsenlapsia ei näy eikä kuulu?

Vierailija
04.07.2024 |

Oletko pettynyt?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettynyt, enemmänkin helpottunut. Toivottavasti tilanne säilyy samanlaisena loppuuni asti.

Vierailija
2/8 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro ap miltä se tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen epävarmuutta ja riittämättömyyden tunnetta mahdollisesta tulevasta isovanhemmuudesta jo etukäteen. Huolettaa, etten pysty täyttämään isovanhemmuuteen liittyviä toiveita ja odotuksia. En esimerkiksi sairauden vuoksi voisi hoitaa pieniä lapsia. Omat poikani tietävät ja myös ymmärtävät ja hyväksyvät sen. 

Vierailija
4/8 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tehnyt omat lapset niin ei se ole mikään tae että haluaa lapsenlapsia hoitaa. Se homma voi iäkkäänä olla melkoisen kuormittavaa kun nykyään sitä lastenlasten hoitamista vaaditaan vaikka yli voimavarojen.

Ystäväni joutui sellaiseen rääkkiin eikä edes saanut kahta vapaapäivää levätä palautuakseen raskaaseen työhön. Huonosti siinä kävi.

Vierailija
5/8 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan tytär puhunut vauvoista, poika ei niitä pitkään aikaan halua ja molemmat on nuoria. Arvelen, että kymmenen vuoden sisällä mahdollisesti hankkisivat lapsia. Tuskin aiemmin.

Vierailija
6/8 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos etten ole saanut lapsenlapsia. En todellakaan ole pettynyt vaan helpottunut. Vähän aikaa sitten näin entistä työkaveria, kertoi ettei ole enää omaa elämää ollenkaan kun hoitaa lapslapsia kaiken päivää. Ei uskalla kieltäytyä ettei välit lapsiin mene. No, jokainen tyylillään. Eikä se lapsenlapsien hankkiminen ole minun päätettävissä🤷

Vierailija
7/8 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettynyt, ei ole minun asiani.

Vierailija
8/8 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eipä ole minun asiani :) Lasteni elämä ei ole minun.Etten odottele kyllä yhtään mitään :D Elän elämääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi