Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylen rahoitus puolitettava: Kolumni: Katsoin salatun koulutusvideon, jota Yle ei suostunut näyttämään Siis ihan oikeasti: Voi herran jesta

Vierailija
04.07.2024 |

Ei hyvää päivää mihin SINUN rahojasi käytetään: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/808aff2e-86f9-4774-862f-4ffb81028c83

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset ovat aloittaneet leikkaamalla omasta kannatuksestaan - Purran saksilla tai muuten - huomattavasti. Ovat vaatineet Yle:n rahoituksen vähentämistä, mutta ovat siinä sivussa hyvän matkaa onnistuneet alentaneet itse oman puolueensa kannatusta.

Vierailija
2/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylessä.om varmasti enemmän valkoisia heteroita kuin mitään muita. Sensitiivisyys koulutus on ihan aiheellista toimittajille. Liittyen kaikkiin aiheisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset ovat aloittaneet leikkaamalla omasta kannatuksestaan - Purran saksilla tai muuten - huomattavasti. Ovat vaatineet Yle:n rahoituksen vähentämistä, mutta ovat siinä sivussa hyvän matkaa onnistuneet alentaneet itse oman puolueensa kannatusta.

MIten ihmeessä sait perussuomalaiset vedettyä tämänkin otsikon alle?

Vierailija
4/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi......mitä paskaa. 

Vierailija
5/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tietämätöntä juttua taas Sukkolalta. Monimuotoisuus- ja sensitiivisyyskoulutuksia ja valmennuksia on järjestetty yritysmaailmassa ja julkisella puolella jo parisenkymmentä vuotta. Itse olen tehnyt juurikin noita työyhteisövalmennuksia. Olen sekä työnohjaaja että johtamisen opettajana toiminut lukuisissa työyhteisöissö. Sukkola on ihan pihalla. Kannattaisi tutustua esim. työelämän kehittäjiin kuten Manka.

Vierailija
6/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas Ukkola vieläkin katkera siitä että joutui pois Yleltä 

Vierailija
7/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIten ihmeessä sait perussuomalaiset vedettyä tämänkin otsikon alle?

No liittyiskö PS jotenkin Ukkolaan, mitäpä luulet? 😅 

Vierailija
8/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi......mitä paskaa. 

No Ukkolan kolumnit nyt on sellaisia. Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.

Vierailija
9/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tietämätöntä juttua taas Sukkolalta. Monimuotoisuus- ja sensitiivisyyskoulutuksia ja valmennuksia on järjestetty yritysmaailmassa ja julkisella puolella jo parisenkymmentä vuotta. Itse olen tehnyt juurikin noita työyhteisövalmennuksia. Olen sekä työnohjaaja että johtamisen opettajana toiminut lukuisissa työyhteisöissö. Sukkola on ihan pihalla. Kannattaisi tutustua esim. työelämän kehittäjiin kuten Manka.

Yhteen aikaan yllättävän iso osa merkittäviäkin firmoja pisti työntekijöitään sarasvuon koulutuksiin, ja ei ne koulutukset sen järkevämmiksi sillä muuttuneet että niissä kävi moni.

Sitten taloudella meni huonommin ja piti säästää näistä "turhemmista" aktiviteeteistä kuten oudoista koulutuksista.

Vierailija
10/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että Sanna Ukkola on niin reppana ettei häntä kukaan halua palkata. Yleenkin pääsi äitinsä puoluekirjoilla?

Vierailija
11/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi karistin tomut jaloista ja vaihdoin maata,yle= vomit puke

Onko asuinmaassasi EBUn alaista yleisradioyhtiötä vai kuunteletko vaaratiedotteet joltain kaupalliselta kanavalta kriisitilanteen iskiesä?

Vierailija
12/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kommentti väitti, ettei Ukkola liity mitenkään persuihin. Tämä oli minulle uusi tieto. 

Vierailija
13/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vi......mitä paskaa. 

No Ukkolan kolumnit nyt on sellaisia. Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.

Ei vaan tarkoitin Yleä.

Vierailija
14/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylessä.om varmasti enemmän valkoisia heteroita kuin mitään muita. Sensitiivisyys koulutus on ihan aiheellista toimittajille. Liittyen kaikkiin aiheisiin. 

Ei kuitenkaan ole oikein, että ihmisiä palkataan sen mukaan, keitä tai mitä he ovat, ei sen mukaan, mitä he osaavat. Jos suoraan myönnetään, että koulutuksella ei ole väliä, kyseessä on syrjintä.

Vierailija
15/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan ole oikein, että ihmisiä palkataan sen mukaan, keitä tai mitä he ovat, ei sen mukaan, mitä he osaavat. Jos suoraan myönnetään, että koulutuksella ei ole väliä, kyseessä on syrjintä.

Tarkoitatko ettei ammnattikoulun käynyt maalari kuten Miko Bergbom ole sopiva kansanedustajaksi?

Vierailija
16/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tunnustat levittäneesi uusmarxilaista propagandaa joka tähtää ihmisten jakamiseen toistensa kanssa taisteleviin sortaja/sorrettu ryhmiin.  Ylpeilet vielä yhteiskunnan tuhoon tähtäävästä toiminnastasi.

Tätä ohjelmaa on toteutettu ihan työ- ja elinkeinoministeriön ohjelmana. Työelämän kehittäminen lienee tuntematonta niille, jotka eivät ole työelämässä olleet tai hengailleet vain hommafoorumilla. Onko työterveyslaitoskin joku kommunistinen organisaatio?

https://www.ttl.fi/teemat/tyoelaman-muutos/monimuotoinen-tyoelama

Vierailija
17/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle on lopetettava kokonaan! Hirveää skeidaa ja aivopesua!

On Ylellä tärkeä tehtävä, mutta sen rahoitusta pitäisi leikata, jotta se joutuisi keskittymään siihen ydintehtäväänsä ja myös rahojen käyttöä ja tulosta pitäisi valvoa.

Vierailija
18/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten persuilta vaikuttavat ihmiset saavat käännettyä kaiken päälaelleen. 

Vierailija
19/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkolan kolumni on Ukkolan kolumni, siksi siihen kannattaa suhtautua vähintään kriittisesti, kuten maalittavaan propagandaan yleensä. Kaikki ei ole aina ihan niin, kuin miten se sanotaan.

Vierailija
20/126 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vi......mitä paskaa. 

Ei vaan tarkoitin Yleä.

Huono vitsi. Enkä ole koskaan tajunnut, miksi halutaan esiintyä toisena kuin on. Eikö viihdytä.omissa nahoissa, oli ne minkä värisiä tahansa?