Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä käsiksi omiin tunteisiin?

Vierailija
03.07.2024 |

Olen liian monta vuotta (joutunut) opettelemaan, tai no oppinut sivuttamaan tunteitani ja nyt huomaan etten oikein enää tunne mitään. Erityisesti ilon, onnen ja rakastamisen tunteet poissa, en oikeastaan tunne häpeää enkä vihaakaan.

Tuntuu että olen jotenkin erkaantunut itsestäni. Suoritan vaan päiviä sen kummemmin ajattelematta mitään. Ei oikeastaan ole haaveita eikä tavotteita, en kuitenkaan tunne itseäni mitenkään onnettomaksikaan. Hah ainut piristykseni on vaatteiden nettishoppailu, se paketin odottaminen ja sen avaaminen on jotenkin tosi kivaa. En siis ole mitenkään vararikossa tämän takia kun kuitenkin palautan aina suurimman osan. Mutta tänään jotenkin erityisesti havahduin tähän olotilaan kun mietin että olenko onnellinen, vastasin itselleni että en tiedä, en myöskään löytänyt asioita miksi olisin/miksi en ja sitä kautta aloin miettiä etteikö minulla enää ole mitän syvempiä tunteita mihinkään..2

En tiedä saiko kukaan tästä selvää mutta onko samoja kokemuksia kellään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paininut saman asian kanssa ja täytyy myöntää, että en osaa antaa suoria neuvoja. Uteliaisuuttani cpy-pastesin kirjoittamasi otsikon kuitenkin googleen ja löysin aika hyvää luettavaa. Kokeile, jos löydät sinäkin.

Ainoana neuvona annan, että keskity täysin itseesi, vaikka se alkuun hankalalta tuntuukin. Nostamalla itsesi kaiken keskiöön alat ehkä pikkuhiljaa kokea jonkinlaisia tunteita. Omalta kohdaltani kerron, että ne eivät ole ainoastaan positiivisia ja voivat aiheuttaa myös hämmennystä, v*tutusta ja väsymystä, mutta älä säikähdä tai pyri ratkaisemaan tilannetta, ne kuuluvat asiaan. Seuraava askel on sitten miellyttävämpi.

Vierailija
2/2 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi