Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä täytätte elämänne kun lasta ei kuulu?

Vierailija
01.02.2007 |

Eli jos kaikki on " täydellistä" vauvan syntyä, mutta lasta ei kuulu? Mitä te teette? Kun kaikki projektit (koti, työpaikan hankinta, opinnot) on saatettu päätökseen ja elämässä ei ole enää mitään muuta isoa tavoitetta kuin lapsi, niin millä te täytätte arkipäivänne? Matkustelulla? Harrastuksilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimattomuudella, avaruudella, suurella haikeudella, lämmöllä, uskolla ja epäuskolla. Toimeliaisuudella ja toimettomuudella, luovuudella. Apatialla, hysterialla, kivulla ja kärsimyksellä. Nautinnolla, naarassuden voimalla, humanistisilla arvoilla ja perheriidoilla. Fyysisellä rasituksella, tanssilla ja hyvällä ruualla. Kirjoilla, sudokuilla ja sisustuslehdillä. Henkisellä köyhyydellä, hylätyksitulemisen tunteella ja itsevihalla. Yhteydellä, hoivalla ja anteeksi annolla.

Vierailija
2/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee vaikka joku vapaaehtoistyöprojekti jossain, lue kirjoja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin opiskella ylimääräistä. Siihen menikin sitten niin paljon aikaa, että edes harrastuksille ei jäänyt niin paljon kuin olisin halunnut. Töitäkin tein aika paljon.

Vierailija
4/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varmasti olisi maailman onnellisinpaan väestöryhmään kuuluva, jos meillä ei olisi meidän neljää viikaria

Vierailija
5/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillonhan tekis hyvää palkkaa ja MATKUSTELIS ja SHOPPAILIS ja HARRASTAIS ja BAILAIS... ai että. mulla on tää lapsi, ni kyllä kaikki toi lapsen takia jää vähemmälle

Vierailija
6/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse aloin opiskella ylimääräistä. Siihen menikin sitten niin paljon aikaa, että edes harrastuksille ei jäänyt niin paljon kuin olisin halunnut. Töitäkin tein aika paljon.

tässä kysyttiinkin omaa kokemusta ja historiaa, eikä opetusta toisen tilanteeseen ; )

meidän lapsettomuushoitokierre kesti 8 vuotta

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä