Mies! Pystyisitkö harrastamaan seksiä naisen kanssa jota olet pahoinpidellyt? Vaikuttaako tähän se että olet saanut anteeksi vai onko täysi
Mies! Pystyisitkö harrastamaan seksiä naisen kanssa jota olet pahoinpidellyt? Vaikuttaako tähän se että olet saanut anteeksi vai onko täysi mahdottomuus? Mitä ajatuksia?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Idioottimainen kysely. Tuollainen nilkki pitäisi vetää kölin ali. Rottaa alempi olio ja täydellinen luuseri. Perinteinen jalkapuu kirkon edessä olisi oikea paikka, että kaikki näkee minkälainen rotta on miehiään.
Tässä tapauksessa mikä tässä oikeasti on taustalla on yksi tämän maan valioyksilöitä kaikilla mittareilla eli maailma on kovin ristiriitainen. Jalkapuu olisi kyllä ollut hyvä ja sitten kun menee jonkun kanssa naimisiin niin kuulutukset olisi pitänyt hoitaa maanlaajuisesti sillä jollakin on voinut olla jotain sanottavaakin. Onko nykyään enää mitään kuulutuksia edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idioottimainen kysely. Tuollainen nilkki pitäisi vetää kölin ali. Rottaa alempi olio ja täydellinen luuseri. Perinteinen jalkapuu kirkon edessä olisi oikea paikka, että kaikki näkee minkälainen rotta on miehiään.
Tässä tapauksessa mikä tässä oikeasti on taustalla on yksi tämän maan valioyksilöitä kaikilla mittareilla eli maailma on kovin ristiriitainen. Jalkapuu olisi kyllä ollut hyvä ja sitten kun menee jonkun kanssa naimisiin niin kuulutukset olisi pitänyt hoitaa maanlaajuisesti sillä jollakin on voinut olla jotain sanottavaakin. Onko nykyään enää mitään kuulutuksia edes?
Sun tarttis nyt olla selkeempi. Pysy asian ytimessä ja kerro pointtisi tiiviisti ilman harhapolkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun tarttis nyt olla selkeempi. Pysy asian ytimessä ja kerro pointtisi tiiviisti ilman harhapolkuja.
Tämähän on niin selkeä että ei selkeämpi vois olla. Jos rupean selittämään tarkemmin niin jää jumiin modessa. Mä vaan tykkää tosta jalkapuuideasta ja tulee kyllä mieleen ihan vaivaisukotkin. Semmosena sen vois nyt laittaa seisomaan pitäjänsä kirkon sisäänkäynnille vasu kädessä ropoja kerään ja ottaa muut rahat tai henki.
Voin ihan pahoin kun ajattelen että täällä voi olla miehiä ja naisia jotka OIKEASTI IHAN ITKEVÄT näiden juttujen takia. Voidaanko ketään loppujen lopuksia auttaa vai onko jokainen ypöyksin tuskansa kanssa? Eikä näiden tuskasta taida kukaan oikein tietää muut kuin he itse. Toivoisin että ihmiset sopisivat kaikki tämmösetkin riitansa! Elämä on niin lyhyt ja täällä on niin paljon saastaa muutenkin.
Ei se ole ikinä mun vanhempia estänyt kun olin lapsi. Joka viikonloppu seksiä ja hakkaamista. Mä kyllä ihmettelin sitä touhua aina ja ajattelin että mä en ikinä suostuisi.
En pysty harrastamaan seksiä minkäänlaisten naisten kanssa, näen kaikissa feministin.