Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka ei ole syntyneet kultalusikka suussa tietää, pitää tehdä töitä päämääriensä eteen

Vierailija
02.07.2024 |

Että silleen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää ne kultasuutkin, vähintään yhtä hyvin kuin me muut.

Vierailija
2/4 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, me kultalusikka suussa syntyneetkin osaamme tehdä töitä päämääriemme eteen, ja paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman taloudellista, kulttuurista ja sosiaalista pääomaa (vrt. Bourdieu) on muuten kova rasti taklattavaksi tämä sosioekonominen nousu. Siinä ei välttämättä paljon opinnotkaan auta.

Ihan helvetillisellä opiskelulla ja työnteolla on joutunut unelmiaan tavoittelemaan ja nyt alkaakin jo näyttämään ihan hyvältä. Tärkein oppi matkan varrella kuitenkin on, että sattuma sanelee asiat hyvin pitkälle. Matkan varrella on nähty tyyppejä, jotka ovat olleet ihan yhtä hyviä, opiskelleet vähintään yhtä paljon ja tehneet ihan yhtä paljon duunia, jotkut enemmänkin, eikä siltikään ole onnistunut. Ainakaan vielä. Kun ikää alkaa olla reilu 60, alkaa myös peliaika loppumaan.

Vierailija
4/4 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kohdannut niin paljon vastoinkäymisiä, että olen lakannut haaveilemasta. Hoidan työni ja thats it. Unelmoiden tavoittelusta seuraa vain pettymys, joten paremmin menee jos ei tavoittele mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan