Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani inttää joka asiassa vastaan! Sanoin, että on kylmä

Vierailija
02.07.2024 |

Ja kumppani tokaisi ei ole. Sanoin, että on märkä penkki ja totesi, että ei oo yhtään märkä vaan just hyvä. Sanon, eträ onpa ikävän sateinen päivä niin sanoo ei ole vaan just ihana kesäpäivä. Menee hermot, kun sanon mitä tahansa, niin aivan kuin oisin kaikessa väärässä! Mistä johtuu jatkuva pätemisen tarve ja mikä neuvoksi? 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei varsinaisesti intä vastaan, vaan enemmänkin kyseenalaistaa vähän kaiken. "Ihmisen pitää syödä monenlaisia kasviksia." Miksi pitää? "Tiessä on mutka." Miten niin on? Miksi siinä olisi mutka? "Villaa ei saa pestä kuumassa, se kutistuu." Ei mun mielestä kutistu, miksi kutistuisi?

Aaargh. En minä ole mikään Google. Selvittäisi itse, jos haluaa tietää.

Vierailija
22/37 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ei pidä enää ap:stä ja reagoi siksi tuolla tavoin. Lopun alkua ellei peräti lopun loppua suhteelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
24/37 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi kuulostaa avovaimoltani. Tosin ei olla ihan noin pitkällä, mutta lähes aina kun ehdotan jotain niin se on väärin. Jos hän kysyy että mitä tehdään ruoaksi ja ehdotan vaikka lohta niin liian vaivalloista, kun ehdotan wokkia niin ei tee aasialaista mieli ja sitten hän kertoo mitä tehdään. Sama toistui kymmeniä kertoja kun oltiin huonekaluostoksilla, kaikki ehdotukseni oli ei ja kertoi miksi huonoja. Sitten seuraavana päivänä hän tilasi yhden ehdottamistani sohvista. Mutta lähtökohta on aina se että sanoo ei ehdotukselleni ja että olen väärässä. Olen alkanut miettimään eroa. 

Vierailija
25/37 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisosi kuulostaa avovaimoltani. Tosin ei olla ihan noin pitkällä, mutta lähes aina kun ehdotan jotain niin se on väärin. Jos hän kysyy että mitä tehdään ruoaksi ja ehdotan vaikka lohta niin liian vaivalloista, kun ehdotan wokkia niin ei tee aasialaista mieli ja sitten hän kertoo mitä tehdään. Sama toistui kymmeniä kertoja kun oltiin huonekaluostoksilla, kaikki ehdotukseni oli ei ja kertoi miksi huonoja. Sitten seuraavana päivänä hän tilasi yhden ehdottamistani sohvista. Mutta lähtökohta on aina se että sanoo ei ehdotukselleni ja että olen väärässä. Olen alkanut miettimään eroa. 

Milainen luonne muuten vaimollasi?

Vierailija
26/37 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vaihtoehtoa: yrittää olla hauska, passiivis-aggressiivinen tai puhdas sekopää.

Yritä puhua sen kanssa. Jos ei onnistu, jätä se. Menkööt hoitoon.

Vierailija
27/37 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmivaa

Vierailija
28/37 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20v tuollaisen kanssa, joka ei koskaan voinut olla samaa mieltä ennen kuin oli ensin sanonut vastaan. Ihan mitä tahansa sanoin tai ehdotin, niin ensin piti vängätä vastaan. Jos sanoin vaikka että lähdetäänkö elokuviin. Niin ensin tuli ei jaksa, ei siellä mitään hyvää pyöri, mutta sitten kohta kuuluikin, että no okei, mennään katsomaan tuo tai tuo. Se oli ihan hel**n rasittavaa. 

Vierailija
29/37 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:---(

Vierailija
30/37 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/37 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/37 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa raskaan kuulone  henkilö

Eipäs ole!

Vierailija
33/37 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tai ehdota joku älytön juttu niin jatkaako vastaan inttämistä.

Vierailija
34/37 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on raivostuttava kirjoitustyyli. MIKÄ V...U SIINÄ ETTÄ-SANASSA ON NIIN VAIKEAA? 🙄

Vierailija
35/37 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että ethän vaan vie minua hienoon ravintolaan syömään,eli jos inttäminen pitää paikkansa niin totta kai hän sinut sinne vie,muutenhan hän olisi samaamieltä kanssasi sanomalla että en.

Vierailija
36/37 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
37/37 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka on negatiivinen on ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän