Sain selville vaimollani olevan varavaihto
Yhteyttä eiväy ole pitäneet ja lopetti tapailun kakkosmiehen kanssa alkaessaan vakavissaan suhteeseen kanssani. Sain myös selville, että vaimo seuraa kakkosmiestä somessa, mutta viestejä eivät ole vaihtaneet. Tuntuu pahalta ja käsittämättömältä, että omalla vaimolla on toinen mies varalla jos kuolema meidät erottaa tai tulee ero. Eroamassa emme ole koskaan olleet ja naimisissa pian oltu kuusi vuotta ja kaiken kaikkiaan kahdeksan yhteistä vuotta. Kakkosmies on kuin kopio minusta, syntymäpäivissäkin on eroa tasan kahdeksan päivää ja kolme vuotta, mies on ainoastaan viisi centtiä lyhyempi ja tulot vähän huonommat. Varamies on ollut sinkkuna kaikki nämä vuodet, koska rakastaa edelleen vaimoani, mutta ovat yhdessä sopineet etteivät ala pettämään. Koen oloni miehenä loukatuksi, vaikka eivät ole pettämisen tielle lähteneet, mutta itse olen aina ollut vaimolle uskollinen eikä minulla ole koskaan ollut varavaihtoehtoa. Miten tästä pääsee yli?
Kommentit (8)
Sellaista sattuu. Voitkohan sen kanssa elää?
Jos oot varma ettei ole pettämistä ollut eivätkö viestittele, niin puhuisin asiasta vaimon kanssa ja toisin mielipiteeni ilmi.
Öö siis mikä on ongelma? Vaimosi tapaili tyyppiä en en kuin aloitte vakavaksi ja ei perä sinua. Jos kuolet hän ehkä tapailisi sitä miestä taas? Mikä saa sinut niin ajattelemaan? Ja nähdäkseni mitään ei ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Öö siis mikä on ongelma? Vaimosi tapaili tyyppiä en en kuin aloitte vakavaksi ja ei perä sinua. Jos kuolet hän ehkä tapailisi sitä miestä taas? Mikä saa sinut niin ajattelemaan? Ja nähdäkseni mitään ei ole tapahtunut.
En pidä ajatuksesta etten ole riitä tällaisena kuin olen enkä ilahdu siitä, että vaimolla on varavaihtoehto, vaikka eivät ole mitään tehneet.
Ole reilu ja ota ero, niin ei heidän tarvitse odottaa kuolemaasi saakka.
Oletko varma ettet itse ole se varamies?
Uutta naista kehiin ja kierrätykseen tuommonen.
USA:ssa tehdyn selvityksen mukaan näitä varamiehiä olisi jopa 30 %:lla avioituneista naisista. En tiedä, onko luotettava
Viisikymppisenä kuollut mies sanoi kuolinvuoteellaan vaimolleen, että toivottavasti nainen löytää jonkun kaverin hänen jälkeensä. Ei tuo nyt niin poikkeuksilta ole.