On jotenkin tosi syksyinen sää, joko kesä meni ohi?
Yöt alkaa nyt pimentymään, viime yö oli jo pimeä ja nyt tähän aikaa hämärtää.
On tosi koleaa ja harmaata. Talvea kohti nyt mennää.
Kommentit (24)
Villasukkaa jalkaan saa laittaa ja kaivaa kynttilät komeron periltä.Kphta sataa ensilumi.
Pimeää sen takia, koska on paksut sadepilvet auringon edessä. Ei muuten.
Elokuun lopussa alkaa viimeistään syksy. Ei oo pitkä aika siihen.
Itse pistin lämmityksen päälle ja kaivoin villahousut kaapista. Kesä oli siinä
Näin puussa jo kaksi keltaista lehteä .
Ennustan syksyn tulevan jo elokuussa nopeasti.
Sitä se on asua kylmän ilmaston maassa, samanlainen ilmasto jatkuu kautta historian... mitään syytä ei ole maksaa maailman rikkaalle rahastavalle eliitille keinotekoisia ilmastomaksuja...
Vähän syksyinen sää kyllä. Mulla on vielä 2 viikkoa lomaan ja tuntuu, että kesä meni jo...
Viime talvi oli myös kylmä ja se kesti marraskuusta maaliskuun alkuun.
Nyt kesä on ollu kylmä ja lyhyt.
Lapissa ei yöt vielä pimene joskus sitten elokuunpuolessa välissä hämärtää.
Alkukesä ja keskikesä olivat ihan hanurista. Myös omassa elämässä, eikä vain säitten takia. Edes juuri alkanut loma ei muuta asiaa. Paskaa on tällä hetkellä minun elämä.
Vaikka tiedossa on parempaa, ei se nyt auta mitään, kun sitä parempaa pitäisi olla tässä ja nyt.
Te olette ihan sairaita. Yksi päivä harmaata ja + 20 niin itkette miten syksyistä on.
Jotain on nyt muuttunut. Olen aina ollut kesäihminen, ja vihannut pakkasia. Nyt tänä kesänä toivoin ensimmäistä kertaa elämässäni, ettei lämpötilat nousisi yli +20 asteen. Olen tainnut tulla vanhaksi.
M53
totta juhannukselta yöt pimenee,mutta todella asteittain. vasta elokuussa on kuutamot ja pimeää,silti lyhyt yö. juhannukselta lehtien väri puissa tummuu, se heleys katoaa.
mutta he, jos satunnainen sadepilviyö ,niin mikään syksy ole. silloin pieämpää jos jos sataa. ja se kuuluisa intiaanikesä elokuun 30 asteen helteet. syksyn lämpöäkin on sanottu intiaanikesäksi. voihan koko kuukin olla kesällä sateista,eikä se ole syksyä. elokuu on syyskesää, kuten maaliskuu sanalla kevättalvi, lokakuu syystalvea.
odotan syksyä jo, viileys on valttia
Kesä on viimeistään ohi kun mustikat kypsiä
Päivän pituus on edelleenkin yli 19 tuntia eikä yöllä ole pimeää. Aurinko just ja just laskee. Eikä sää ole syksyinen, ihan tavallinen kesän sadepäivä. Tänäänkin sateesta huolimatta t-paita lämmöt.
Kyl se vielä lämpenee. Koko ihana ja lämmin heinäkuu vasta alkoi. Ennustuksia ei kannata uskoa. Ne ei enää tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Näin puussa jo kaksi keltaista lehteä .
Ennustan syksyn tulevan jo elokuussa nopeasti.
nyt tutustu mitä ruska on,mitä se vaatii.. eli eivät ruskalehtiä olleet.
wanha kansa kertoo; tammikuu jos on hyinen kylmä, kesäkuu on kuuma. näin olikin tänä vuonna. samoin helmikuun pakkaset kertoo heinäkuun .olevan kuuumaaa.
maaliskuu jos hyinen,elokuu on kuumaa. joulun sää kertoo toukokuusta, kova kylmä joulu, on toukokuu lämmin jo.
Kuukausiennusteen mukaan käy taas niin että lämpimin sää oli kesäkuussa.