Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä fyysisesti sairas ihminen saa seksiä?

Vierailija
01.07.2024 |

Toivottavasti ette ala minua haukkumaan tms. Kun välillä tuntuu ettei tässä maailmassa hyväksytä sellaisia ihmisiä ollenkaan joilla on jotain puutteita taikka rajoitteita. Olen siis päälle 40 vuotias nainen joka sairastui vakavasti ja joutui alkaa käyttää osittain pyörätuolia. Olen ollut hyvin pitkässä liitossa ja nyt on ero vireillä. Mies jätti sairastumisen vuoksi minut. Alkoi juosta vieraissa. Seksiä meillä oli usein että sen vuoksi eroa ei hakenut, ei vain kestänyt heikkoa ihmistä. Nyt kun emme enää ole parisuhteessa niin itsekin haluaisin tehdä jotain seksin saralla. Suoraan sanottuna elän puutteessa!

Ongelmana on se että kuka minut huolii? En ole ulkonäöltäni hullumman näköinen mutta luulisin että monia miehiä voi kammoksuttaa esim. pelkästään pyörätuolin näkeminen asunnossa?! Minua ei kuitenkaan tarvitse auttaa siirtymisissä taikka vessassa tms. En vain jaksa liikkua yhtä paljoa kuin ns. terveet ihmiset. Nautin kuitenkin seksistä valtavan paljon ja se vie jopa kipujakin pois. En odota että saan enää ikinä kokea mitään parisuhdetta mutta seksiä haluaisin jonkun kanssa "harrastaa". Mistä ihmeestä alkaisin uutta ihmistä etsiä ja kieltämättä pelottaa sekin että mitenkä uskallan olla jonkun vieraan kanssa kun en voi itseäni juurikaan puolustaa kun en ole missään teräskunnossa. Asiallisia kommentteja kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä aika sama tilanne. Naisena kyllä helpompi löytää netistä mies, joka tulee kotiin asti täyttämään tarpeet, mutta ei se riskitöntä ole. En itse varmaan mainostaisi sairautta jos se ei isommin vaikuta seksiin. Parasta tietenkin olisi jos olisi joku ex tai miespuolinen kaveri, joka voisi auttaa. Voisiko pyörätuolin piilottaa vaikka pyörävarastoon?

Vierailija
2/9 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kaikislta onnistukaan kun ei se onnistu meiltä kaikilta, joilla ei ole fyysisiä rajoitteita ja jotka olemme hyvässä fyysisessä ja henkisessä kunnossa ja ellemme ole valmiita maksamaan tai valmiita siihen lähes kenen hyvänsä kanssa ja lähde kokeielemaan onneamme, johonkin paikalliseen räkälään.

Mutta tiedän, että osa vaikeasti fyysiesti vammautuenista on voinut saada avustavan henkilön, joka auttaa heitä seksissä(kin).

- Löytyisköhän Yle Areenasta vielä vanha Perjantai dokkari, joka kertoi tällaisen "seksiavustan" tärkeästä ja arvokkaasta työstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvauksen perusteella seksi onnistuu ilman avustajaa. Jos asut isommalla paikkakunnalla niin väittäisin, että naisena löydät kevyttä seuraa netistä ilmaiseksi. Jos olisit mies niin maksulliset olisivat todennäköisesti ainoa vaihtoehto.

Vierailija
4/9 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en mitään avustajia seksiin tarvitse mutta yksin jääminen vieraan miehen kanssa kyllä arveluttaa. ap

Vierailija
5/9 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, vaan 'inhimillisessä tulevaisuudessa' on kenties fetissi nimeltä #utanasi#, mikä on (sairaan-)ihmisen mittapuulla halpa, siis oikeasti halpa seksuaalinenhupi.. Toivon näin.

Vierailija
6/9 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko seksilelut nyt ensiapu tähän asiaan?

Vierailija
7/9 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa vaikka nainen käyttää pyörätuolia, tärkeintä on että on halukas ja läheisyyttä täytyy olla. Voin kyllä auttaa tarvittaessa. Olen hellä ja aina naisen ehdoilla mennään. 

Rami 52

Vierailija
8/9 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Itseäni , jopa himottaisi saada mukavaa pyörätuoli naista. Joten yhteystiedot vaan jakoon ;)

Vierailija
9/9 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin huolesi. Itsellänikin todella korkea kynnys ottaa kotiin, joku vieras mies, vaikka mieli tekisi. Jos mies ei ole hyvä tyyppi niin nainen on aina alakynnessä, vaikka olisi ihan terve. Ei taida olla vaihtoehtoa kuin ottaa riski tai olla ilman. Olisiko ketään tuttuja, joilta kehtaisi kysyä olisiko kavereissa sinkkumiehiä? Olen kyllä varma, että jos uskallat ottaa riskin niin et jää ilman seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän