Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokonaan tai enimmän osan etätyötä tekevät, millaiset päivärutiinit teillä on?

Vierailija
01.07.2024 |

Mitkä on hyväksi toteamanne käytännöt? Aloitin kesän alussa kesätöissä joissa saa tehdä etätöitä ja oma aikataulutus on vähän haussa, joka päivä menee eri tavoin, mutta saan tietysti kaiken mikä pitääkin tehdä tehdyksi mikä on tärkeintä. On tullut vain sellainen tunne että voisi tämän työskentelyn jotenkin järkevämmin hoitaa että koko päivä ja lopulta koko kesä ei mene koneen ääressä haahuillen. Meillä ei ole mitään kiinteää aikaa milloin työt pitäisi aloittaa joka päivä, joten rutiini pitäisi itse luoda.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.30 ylös ja koirien kanssa lenkille. 7.45 kahvikupin kanssa koneen ääreen ja hommiin. Ruokatauko joskus 12.30 - 13.30 välillä. Meillä ei ole tarkkoja työaikoja, eli saadaan aika vapaasti käyttää päivä, kunhan projektit tulee tehtyä aikataulussa ja viikkotunnit kuukauden aikana oikein. Voi siis hoitaa pakolliset menot jopa keskellä päivää, ellei ole palavereja - ja käydä happihyppelyllä halutessaan - tähän jopa kannustetaan.

Vierailija
22/22 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuva työaika periaatteessa 7-9 ja 15-17 mutta aloitan usein jo ennen seiskaa koska olen aamuvirkku. Ja nytkin tein eilen sunnuntaina töitä muutaman tunnin kun olen jäämässä lomalle ja haluan saada tietyt asiat tehtyä ettei jää työkavereille.

Helppoa kun puhelimella leimataan töihin sisään ja ulos niin voi tehdä oikeastaan koska vaan.

Pääsääntöisesti olen tavattavissa 8-15, ellen sitten ole asioilla lounastauolla (silloin leimaan lounaalle, jos tiedän että menee enemmän kuin 30 min) tai jos olen webinaarissa tai palaverissa, kalenterista näkyy kaikille.

Mulla menee sekaisin kyllä työaika ja vapaa-aika, on aina mennyt jo silloinkin kun oltiin kokonaan toimistolla, asuin työpaikan vieressä ja saatoin viikonloppuna tulla tekemään jonkun jutun. Saahan sitä sitten vapaana pitää ne tunnit joskus kun tarvitsee tai on päivä jolloin ei huvita mikään niin ottaa kellokorttivapaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi