Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8006)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kateelliset eukot räksyttävät kauniista ja näyttävästä Kastanjasta :D
Ei ole kaunis. Makunsa kullakin. Hiukset vaalennettu piloille ja maalia naamassa enemmän kuin ämpärissä. Ei muutenkaan erikoinen.
Miljoona kertaa kauniimpi kuin sinä. Turha ruikuttaa muiden naamoista, kun oma muistuttaa petolinnun persettä.
Ja sinun naamasi tilalla on oma perseesi 😂
Tosi haussua hei. Keksitkö ihan itse vai auttoiko äiti?
Eivät kaikki ole yhtä tyhmiä kuin sinä 🤣
No se on hyvä, että avoimesti myönnät olevasi minua huomattavasti tyhmempi. Itsehän tiesin sen jo siitä, että kommunikoit lapsellisesti kuvilla.
Gogi ja Kia tanssi oikein hyvin. Kärkikahinoihin taitavat mennä.
Lattea tanssi Gogilta ja Kialta.
Samin ja Claudian tanssi muistutti kuitenkin enemmän espanjalaista flamencoa.
Aika säälittäviä seksikokemuksia osalla täällä, kun näkevät tansseissa seksiä seksikkyyden sijaan.
Mihin Jukka Haapalainen oikein kuikuili kun Jorma puhui Gogille ja Kialle??
Vierailija kirjoitti:
Kia on kauniimpi kuin Kastanja.
ok?
Nyt ei Gogi ja Kia onnistuneet..joku oli pielessä kiankin esityksessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kateelliset eukot räksyttävät kauniista ja näyttävästä Kastanjasta :D
Ei ole kaunis. Makunsa kullakin. Hiukset vaalennettu piloille ja maalia naamassa enemmän kuin ämpärissä. Ei muutenkaan erikoinen.
Miljoona kertaa kauniimpi kuin sinä. Turha ruikuttaa muiden naamoista, kun oma muistuttaa petolinnun persettä.
Ja sinun naamasi tilalla on oma perseesi 😂
Tosi haussua hei. Keksitkö ihan itse vai auttoiko äiti?
Eivät kaikki ole yhtä tyhmiä kuin sinä 🤣
No se on hyvä, että avoimesti myönnät
Kaltaisellesi tyhmälle tarvitsee kommunikoida lapsellisilla kuvilla 😂😂😂
No ei nuo Gogi ja Kia ihan kärkeen menneet mutta olen varma että näemme heidän "jotain ihan muuta" -tangonsa ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Kia on kyllä kaunis.
Jotenkin herttainen.
Nyt ei ollut gogin rumbassa sutsurellaa :D
Saminkaan ei olisi pitänyt joutua tanssimaan tuolla tavalla ylävartalo paljaana. Pidän itse selvästi enemmän vakiotansseista ja erityisesti valssista, joka on hillittyä ja eleganttista. Nämä lattaritanssit ovat mielestäni aivan liikaa keikistelyä, paljastelua ja sensuelleja tansseja.
Sami ja Claudia olisi hyvä pari.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei Gogi ja Kia onnistuneet..joku oli pielessä kiankin esityksessä
Heillä oli jotenkin tylsä esitys ja tylsä musiikki.
Vierailija kirjoitti:
Mihin Jukka Haapalainen oikein kuikuili kun Jorma puhui Gogille ja Kialle??
Jukkis setä näytti miettivän jo väliajan kahveja :D
Gogi on hämmentävällä tavalla hot, vaikka ei ole yhtään minuntyyppiseni mies.