Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8006)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä leidillä on aina joku paikka revähtänyt tai muuta sairastelua, saa nähdä
Vaikka tanssi ei olekaan kevyttä, niin kyllä satasen aidat ovat aika paljon rajumpi laji. Eli luulisi kestävän.
Usein juoksija / hiihtäjä on kankea keskivartalosta. Pari hyvää hiintäjää ollut tuolla ja se jo nähty. Sarasvuokin vältteli lattareita huolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina astellu, että Bess olis sirompi miltä näytti tuossa pressitilaisuudessa. Ei siis sillä, onhan Bess todella upean ja näyttävän näköinen leidi. Oli minkä kokoinen tahansa.
Jännä, että joku oli laittanu Mtv3 instagramtilin kommenttiosioon jotenkin, että Bessin valinta ohjelmaan oli rohkea veto. Että mikkien laittajien ja tanssiparin täytyy olla varuillaan, ettei vaan koske häntä väärään paikkaan. Häh?
Ei tuolla ole muita "siroja" kuin Annimari, ketteräkin. Täti-ihmisiä muut.
No, se ketteryys sitten nähdään kun lattarit tulee tanssittavaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatiinko Pimiä potkittua pois ohjelmasta?
Ei ! Siellä hän rätkättää taas
Sitten voikin jättää katsomatta muuten mukavan ohjelman. Ei vaan enää kestä tota juontajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joutas kyllä vaihtoon mutta kun ei vaan päästä eroon tyhjää käkättävästä huutajasta
Eihän suojatyöpaikasta joudu pois! Ystäviinsä kuuluu mies, joka takaa töiden jatkuvuuden, valitettavasti.
Ken onkaan tämä mysteerimies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ! Siellä hän rätkättää taas
Voi ei! Pakko siis skipata tää ohjelma. Viimevuotinen suoritus oli kyllä riman alitus, enkä aio kiduttaa itseäni tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Minä odotan ohjelmaa innolla vappuineen kaikkineen. Toivon paneutumista ja kaunista ylöspanoa pukuineen, kampauksineen, koreografioineen päivineen.
Korisevaa en kyllä jaksais, mut täti itse olettanee pärjäävänsä hyvin. Osuuskaupanhevosen jalat hällä ainakin on. Luulin, et on marko keräsen pari.
Vanhukset yleensä putoavat ensimmäisten joukossa - paitsi nykyisen pressan bonusäiti yliliikkuvine nivelineen muinoin.
Arja vauhdissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä odotan ohjelmaa innolla vappuineen kaikkineen. Toivon paneutumista ja kaunista ylöspanoa pukuineen, kampauksineen, koreografioineen päivineen.
Korisevaa en kyllä jaksais, mut täti itse olettanee pärjäävänsä hyvin. Osuuskaupanhevosen jalat hällä ainakin on. Luulin, et on marko keräsen pari.
Vanhukset yleensä putoavat ensimmäisten joukossa - paitsi nykyisen pressan bonusäiti yliliikkuvine nivelineen muinoin.
Arja ei ole vanhus, on vast 59-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirkko Mannolan lisäksi Kristiina Elstelä sijoittui 63-vuotiaana kisassa toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän tuossa joukossa on jo vanhus, myös Saukkonen samaa sarjaa (s. 1966).
Tanssiikohan ne ekassa jaksossa ollenkaan vai onko vaan haastatteluja tmv jossain treenisalilla? Itse toivoisin, että kisa lähtee heti käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Tanssiikohan ne ekassa jaksossa ollenkaan vai onko vaan haastatteluja tmv jossain treenisalilla? Itse toivoisin, että kisa lähtee heti käyntiin.
Esittelyjakso kyseessä, vasta 8.9. alkaa tanssi.
Ekan jakson tanssilajit ja biisit
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/paljastus-ensimmaisesta-tanssii-tah…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän tuossa joukossa on jo vanhus, myös Saukkonen samaa sarjaa (s. 1966).
Alle 60-vuotiaita ei pidä kutsua vanhukseksi missään kategoriassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esittelyjakso kyseessä, vasta 8.9. alkaa tanssi.
Okei, kiitos.
Olli Halonen tekee Suomi teemaista musiikkia niin kiva että heillä on eka jaksossa suomenkielinen kappale. Muuten välillä kaipaa eka kausien meininkiä kun musiikki vastasi tanssilajia eikä ollu mitään rock tangoa
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota TTKta viitsi katsoa, koska siellä on juontajana tämä Vappu Pimiä. Ja samalla hän juontaa Maajussille Morsianta. Pimiähän potki edellisen Maajussille Morsian-juontajan Miia Nuuttilan pois ja valtasi juontajan paikan. Millä avuilla? Sitä voi jokainen miettiä.
Jos sinulla on paljonkin tietoa Vapun avuista niin kerro toki. Muuten tuollaiset lausahdukset joissa vihjaistaan jotain ja perään todetaan että jokainen voi sitä miettiä, ovat yhtä tyhjän kanssa. Onko Elvis elossa? Sitähän voi jokainen miettiä.
Älä odota liikaa😂