Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykykirjat - turhuuden turhuus? Koskahan olen ostanut tai edes lukenut kirjan johon en olisi pettynyt? Entä sinä? Mikä on nykyinen kirjatila

Vierailija
30.06.2024 |

Nykykirjat - turhuuden turhuus? Koskahan olen ostanut tai edes lukenut kirjan johon en olisi pettynyt? Entä sinä? Mikä on nykyinen kirjatilanteesi? Missä kunnossa kirjahyllysi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija jonka aihe on hän itse vielä omalla agendalla ei ole pettymys sinänsä koska en lue niitä kuin vähän jos ei vedä. Olen hyvän kirjan ystävä. Vielä on lukematta monta hyvää kirjaa.

Vierailija
2/4 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Raamattua, lupaan ettet pety jos avoimin mielin niin teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitetaan sanalla kirja? Tiedekirjoja löytyy hyvin korkeatasoisia, mutta nämä sisältävät monimutkaista matematiikkaa, jota pystyy keskittyneesti lukemaan ja ymmärtämään 1 ihminen 10 000:sta. Hyvin harva ihminen on perehtynyt tällaiseen kirjallisuuteen, koska kognitiiviset kyvyt eivät riitä näiden lukemiseen. 

Vierailija
4/4 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No välilä pettyy, välillä ilahtuu. Kirjoissahan on se hieno puoli, että voi lukea alusta vähän ja jos kokemus ei vastaa toivottua, niin lopettaa lukemisen ja siirtyy seuraavaan. Eikä ole mitenkään pakko lukea tänä vuonna julkaistua, kirjastoista löytyy aiempina vuosisatoina julkaistuja! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi