Ei ennen ajateltu jotain pitkää listaa vaatimuksia jotka mahdollisen partnerin piti täyttää. Ei sellaisista listoista ollut luultavasti kuka
Ei ennen ajateltu jotain pitkää listaa vaatimuksia jotka mahdollisen partnerin piti täyttää. Ei sellaisista listoista ollut luultavasti kukaan edes kuullutkaan. Milloin ja mistä tämä ilmiö syntynyt?
Kommentit (21)
Ei mulla ainakaan mitään listaa ole. Tottakai tietyt ominaisuudet pitää kohdata
Ei ennen valikoitu työpaikkojakaan, riitti kun maksoivat palkkaa. Asunnoksi riitti hellahuone, ei valikoitu sen kummemmin. Niin ne ajat muuttuu.
Teillä miehillä on täysi vapaus matkata Turkkiin,luoda Tinder profiili venäjäksi ja koittaa saada konservatiivinen slaavi nainen. Onhan sulla n. 600e/kk ylimääräistä sekä väh. 2000e halvalta alueelta saatavaan kämppään?
Vierailija kirjoitti:
Eli.... lista.
Ajateltiinpa. Kyllä sitä ennenkin hyvästä perheestä tullut nuori komea lääkärismies pariutui hyvästä perheestä tulleen sievän nuoren sairaanhoitajan kanssa, eikä keski-ikäisen pubiruusun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli.... lista.
Tässä vaiheessa myönnät olevasi hukassa seksuaalisuutesi kanssa. Oot se sama joka vaati saada itselleen KAUNISTA tienaavaa naista. Sä et suostu käsittämään naisten olevan selvästi erilaisempia mitä miesten. Deittailet samalla tavoin, mitä homot etkä suostu muuttamaan toimintatapojasi. Miksi? Koska et oikeastaan ole naisiin päin, jos olisit oisit jo löytänyt jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli.... lista.
Tässä vaiheessa myönnät olevasi hukassa seksuaalisuutesi kanssa. Oot se sama joka vaati saada itselleen KAUNISTA tienaavaa naista. Sä et suostu käsittämään naisten olevan selvästi erilaisempia mitä miesten. Deittailet samalla tavoin, mitä homot etkä suostu muuttamaan toimintatapojasi. Miksi? Koska et oikeastaan ole naisiin päin, jos olisit oisit jo löytänyt jonkun.
Olen naimisissa kauniin tienaavan naisen kanssa ja 100% hetero.
Kannattaa ehkä tehdä jatkossa vähemmän oletuksia.
t. Sama
Vierailija kirjoitti:
Ajateltiinpa. Kyllä sitä ennenkin hyvästä perheestä tullut nuori komea lääkärismies pariutui hyvästä perheestä tulleen sievän nuoren sairaanhoitajan kanssa, eikä keski-ikäisen pubiruusun kanssa.
Ala selaa. https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=ad58cbd8ebffd7ede4dfcb5… tai https://www.millionairematch.com
Netistä se johtuu. Ei kannata etsiä partneria netistä vaan oikesta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli.... lista.
t. Sama
Älä selitä. Oot se sama joka VAATI kaunista tienaavaa naista.
Niin, muuten vaan piti olla sopivasta säädystä, riitävän varakas, hyvämaineisesta perheestä jne. jne.
Ennen ihastuttiin, mikä saattoi edetä rakastumiseksi. Sitten seurusteltiin ja jos ei sinä aikana ilmennyt mitään kamalia ominaisuuksia, mentiin naimisiin. Joo, ehkä oli lopulta olemassa lista deal brakereistä mutta ei niitä etukäteen mietitty.
N53
Ihmiset olivat sosiaalisempia ja tunnistivat oikeanlainen ihmisen, koska eivät nysvänneet netissä iltojaan.
No, virheitä sitten tulikin kun naiset vain ottivat jonkun etteivät jääneet vanhoiksi piioiksi. Avioerot alkoivat heti yleistymään, kun yhteiskunta kehittyi ja lapset sai hoitoon ja pääsi töihin. Eli eroamalla sitten korjattiin virheet, joita tuli "otettua".
Ja mistä sinä tiedät, oliko kriteerejä, ei silloin ollut vauvaa mihin kirjoitella? Kyllä oma maku oli jokaisella silloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ennen ihastuttiin, mikä saattoi edetä rakastumiseksi. Sitten seurusteltiin ja jos ei sinä aikana ilmennyt mitään kamalia ominaisuuksia, mentiin naimisiin. Joo, ehkä oli lopulta olemassa lista deal brakereistä mutta ei niitä etukäteen mietitty.
N53
Höpöhöpö. Kyllä varmasti olet sinäkin miettinyt, ettet mitään juoppoa, narkkia tai väkivaltaista hullua nai. Noin esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli.... lista.
t. Sama
Älä selitä. Oot se sama joka VAATI kaunista tienaav
Ei hajuakaan mitä selität. En ole koskaan vaatinut mitään, koska en ole urpo.
t. Sama
Voiko siihen listaan vuosien varrella ilmestyä uusia vaatimuksia, tai vanhoja poistua? Voiko yhtäkkiä menettääkin sertifiointinsa, ja muuttua unelmaprinssistä takaisin kurpitsaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N53
Höpöhöpö. Kyllä varmasti olet sinäkin miettinyt, ettet mitään juoppoa, narkkia tai väkivaltaista hullua nai. Noin esimerkiksi.
No oiskohan nuo olleet niitä kamalia ominaisuuksia, jotka mainitsinkin.
Sitä paitsi kommentissasi ei ole mitään järkeä. Ei se ole mikään vaatimuslista, jos ei suostu hakattavaksi. Nämä ovat täysin itsestäänselvyyksiä.
Et varmaan voi olla niin typerä, ettet oikeasti ymmärrä, että ap tarkoittaa näitä pitää taide-elokuvista ja kokkaa mielellään, on x cm pitkä ja äänestää tiettyä puoluetta ja omistaa tuuheat kulmakarvat -tyyppisiä listoja.
Ennen oltiinkin naimisissa kulissin takia. Nykyään ei tarvita mitään kulissia eikä suhdetta pelkän suhteen vuoksi.
Siitä kun aloitte vaatimaan tienaavaa kotirouvaa