Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat miehiä useammin vegaaneja?

Vierailija
27.06.2024 |

Tällaista mietin.

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elinkeinoelämän valtuuskunta on toinen linkki ja Yhdysvaltain kansallinen terveyskirjasto (ncbi) on maailman arvostetuin tieteellisten vertaisarvioitujen tutkimusten lähde.

Tosin omasta älykkyydestäsi kertoo jo kaiken tuo "ɴeekeri"-heitto. Pysy työttömänä päihdeongelmaisena nollana tulevaisuudessakin."

Satun olemaan korkeasti koulutettu mies joka syö paljon lihaa. Tätä et kuitenkaan halua uskoa, koska päässäsi kaikki lihansyöjät ovat työttömiä ja päihdeongelmaisia.

Vierailija
42/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät usko valheita yhtä herkästi kuin naiset.

Siksi miehet valehtelevat.

Vierailija
44/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin miettinyt. Olen itse ollut 33 vuotta kasvissyöjä (mies ) ja kelaillut, miksi lihansyönti liitetään maskuliinisuuteen usein ( juntit ). 

Lähinnä viime kesinä olisin halunnut kalastaa mato-ongella ja katsella aaltoja - huomattavan Zeniläistä, muuten ei mitään lihanhmoa - sinkkuna toki naista tekee välillä mieli -kumppanina.

Madolle varmaan tosi zen tuo mato-onkeilu.

Vierailija
45/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tulevaisuudessa tulee keinotekoisesti tuotettua lihaa, joten eläinten syöminen voidaan oikeasti lopettaa.

Vihervassarin märkä uni. Vegaanipsykooseistasi ei ikinä tule totta vaikka kuinka syvälle uppoisit kultissasi.

Vierailija
46/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lihaasyövä mies, tosin enää ei punaista lihaa juuri mene. 

Arvostan vegejä, koska he ymmärtävät, että liha ei tule vakuumista vaan täysin sairaasta tehotuotannosta. Karjatalous pilaa vesistöjä, tuhoaa sademetsiä, aiheuttaa suurimmat päästöt. 

Sitä ei voi oikein puolustella. "Makkara on hyvää" ei ole mikään argumentti. Mutta syön siis itse lihaa, tiedostan ongelman, arvostan vegejä koska pystyvät siihen mihin en itse pysty. 

Vierailija
47/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin miettinyt. Olen itse ollut 33 vuotta kasvissyöjä (mies ) ja kelaillut, miksi lihansyönti liitetään maskuliinisuuteen usein ( juntit ). 

Lähinnä viime kesinä olisin halunnut kalastaa mato-ongella ja katsella aaltoja - huomattavan Zeniläistä, muuten ei mitään lihanhmoa - sinkkuna toki naista tekee välillä mieli -kumppanina.

En ymmärrä miten voi tehdä mieli jotain ihmistä.

Vierailija
48/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Elinkeinoelämän valtuuskunta on toinen linkki ja Yhdysvaltain kansallinen terveyskirjasto (ncbi) on maailman arvostetuin tieteellisten vertaisarvioitujen tutkimusten lähde.

Tosin omasta älykkyydestäsi kertoo jo kaiken tuo "ɴeekeri"-heitto. Pysy työttömänä päihdeongelmaisena nollana tulevaisuudessakin."

Satun olemaan korkeasti koulutettu mies joka syö paljon lihaa. Tätä et kuitenkaan halua uskoa, koska päässäsi kaikki lihansyöjät ovat työttömiä ja päihdeongelmaisia.

Etkä ole, kun et ymmärrä tilastomatematiikkaa tai keskiarvoja. Se että on olemassa pari tohtorinaista jotka vetävät pelkkää naudan sisäfilettä ja hirvipaistia kolmen tunnin välein ei tarkoita että suurin osa akateemisista naisista syö noin.

Vierailija
49/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun juttus on oikeasti sellaisia että kouluttamattomuus loistaa niistä. Varmasti on korkealle kouluttautuneita miehiä jotka syö paljon lihaa, mutta sä et ole yksi niistä.

Vierailija
50/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tulevaisuudessa tulee keinotekoisesti tuotettua lihaa, joten eläinten syöminen voidaan oikeasti lopettaa.

Vihervassarin märkä uni. Vegaanipsykooseistasi ei ikinä tule totta vaikka kuinka syvälle uppoisit kultissasi.

Pystytäänhän keinolihaa jo nyt tuottamaan, on vaan vielä melko kallista. Elätkö jossain uutispimennossa?

Vierailija
51/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä korkeampi koulutus, sitä todennäköisemin ihminen on vegetariaani. Iso osa nykyajan suomalaisista miehistä on matalasti koulutettuja. Vegaanit ovat siinä keskivaiheilla. Valtaosa suomalaisista naisista on korkeasti koulutettuja, ja korkeakoulutettuja on 16% enemmän kuin miehiä Suomessa.

"Suomalaisten naisten osuus korkeakoulutetuista oli 16,1 prosenttiyksikköä suurempi kuin miesten vuonna 2020"

-Lihaa syövä akateeminen mies, joka kuitenkin syö paljon kasviksia

Lähde väittämille:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5622783/

https://www.eva.fi/blog/2022/02/04/suomalaisnaisten-osuus-johtajista-en…

Meneekö naisella aivot solmuun jos tapaa korkeasti koulutetun miehen joka ei syö lainkaan rehuja?

No sellaisia tuskin on. Koulutettu ihminen päätyy hyvin nopeasti toteamaan, että olisi järjetöntä syödä noin. 

Voithan sinä noin uskotella jos se helpotusta sinulle tuo 🤭

Vierailija
52/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse syönyt tuollaista lihaa Ruotsissa ravintolassa. Sitä ei erota oikeasta lihasta mitenkään. Ei siinä ole mitään muuta estettä edes tällä hetkellä kuin vielä korkeat tuotantokustannukset. Ne laskee kyllä. Laskee todennäköisesti alemmaksikin kuin eläinten pitäminen.

Vierailija
53/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ahmia suullani kaulaa ja purra pakaraa - ihan normaali lihanhimo.

Vierailija
54/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse syönyt tuollaista lihaa Ruotsissa ravintolassa. Sitä ei erota oikeasta lihasta mitenkään. Ei siinä ole mitään muuta estettä edes tällä hetkellä kuin vielä korkeat tuotantokustannukset. Ne laskee kyllä. Laskee todennäköisesti alemmaksikin kuin eläinten pitäminen.

Tälle varmaan se eläinten kärsimys on joku itseisarvo ja se, että eläin kuolee, jotta hän saa lihaa lautaselle. Varmaan joku vallan tunne?

Vierailija
55/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten keskuudessa ei ole typerää äijäkulttuuria siitä että kaikki terveellinen on pupunruokaa. 

Vierailija
56/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Madolle varmaan tosi zen tuo mato-onkeilu.

Olisin halunnut - en antaudu tarpeilleni, koska matonen on juurikin Zen.

Vierailija
57/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ahmia suullani kaulaa ja purra pakaraa - ihan normaali lihanhimo.

Tää kyllä kuulostaa aika kivalta 😋

Vierailija
58/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset seuraa herkemmin trendejä ja hyvesignaloivat. Kuvittelevat myös kasvissyönnin olevan ilmastoteko vaikka päinvastoin vanhuuteen kuoleva lehmä kerkeäisi piereskellä enemmän elämänsä aikana tuottaen näin enemmän kasvihuone kaasuja.

No kovasti tää saa alapeukkuja muttei lainkaan vastaväitteitä 😅 salaatinmussuttajat nöyryytetty 😎🔥💪

Nöyryytys sulla on omassa päässäs kun istut pöntöllä käkimässä sitä ummetustas.

Vekaania kiukuttaa. Syy saattaa löytyä siitä rehu ruokavaliosta 🤣

Vierailija
59/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset seuraa herkemmin trendejä ja hyvesignaloivat. Kuvittelevat myös kasvissyönnin olevan ilmastoteko vaikka päinvastoin vanhuuteen kuoleva lehmä kerkeäisi piereskellä enemmän elämänsä aikana tuottaen näin enemmän kasvihuone kaasuja.

No kovasti tää saa alapeukkuja muttei lainkaan vastaväitteitä 😅 salaatinmussuttajat nöyryytetty 😎🔥💪

Arnold, Ronnie Coleman jne. olivat myös salaatinmussuttajia jotka vetivät lihan ohella n. kilon kasviksia päivittäin. Ja taatusti sinua 4 kertaa isompia ja lihaksikkaampia.

Salaatin mussuttajalla tarkoitetaan henkilöä, joka syö pelkkiä kasviksia. Muutoin puhuttaisiin sekasyöjistä arvon idi-ootti.

Vierailija
60/127 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nöyryytys sulla on omassa päässäs kun istut pöntöllä käkimässä sitä ummetustas.

Vekaania kiukuttaa. Syy saattaa löytyä siitä rehu ruokavaliosta 🤣

En edes ole vegaani. Syön lihaa. Mutta siinä ei kyllä ole mitään hienoa ja pyrin vähentämään sitä koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän