Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesävieraat

Vierailija
27.06.2024 |

Jatkuvasti on iltapäivälehtien sivuilla, kuinka mökkiläistä kiusaa lokkeilijat. Koska pääsee omakotitalojen omistajat kertomaan lokkeilijoista. Nämä tyypit ovat ympäri vuoden riesana. Oma kokemukseni on, kun olen muuttanut lähelle Helsinkiä, niin kyllä riittää porukkaa, joka haluaa viettää lomansa lähellä Helsinkiä. Eivät koskaan osaa tuoda edes lakanoita tai pyyhkeitä mukanaan ruoasta nyt huhumattakaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään sinulle naisena ei tule mieleen itse kirjoittaa haluamaasi uhripuhetta ja tarjota sitä iltapäivälehteen? 

Sinä se oot varmaan hauskaa seuraa juhlissa, ja muutenkin.

Yritätkö nyt jotenkin loukata? 

En! Ehkä... Yritän? Riippuu, tykkäisitkö siitä? Onko tämä suuren rakkaustarinan alku?

Vierailija
22/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen mielikuva, että olisin aiheesta lukenut iltapäivälehtien sivuilta.

Vinkki AP:lle, miten pääset lokkeilevista vieraista eroon: Ryhdy v-maiseksi k-pääksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asumme ulkomailla ja vieraat pitävät itsestään selvänä, että majoitamme heidät. Kun ei ole aikoihin nähty ja muutenkin lentoliput ovat jo kalliita.     

Niinhän ne on, mutta yhtä kalliita ne on meille, kun tulemme Suomeen, mutta kukaan ei kutsu meitä yökylään. 

Vierailija
24/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo 2 viestin kirjoittaja. Asumme perheen kanssa pk seudulla ja puolison vanhemmat pohjoisessa. He tulevat usein pidemmiksi ajoiksi lomalla meille jotta ehtivät nähdä lasten lastaan ajan kanssa. Tämä on minulle täysin ok ja olen iloinen että tahtoovat ylläpitää suhdetta lapseemme. Itsekin heistä pidän suurimmalta osin, mutta ongelmat alkavat siitä että ovat hirveän hankalia suoraan päättämään tulosta ja lähdöstä joten on todella vaikea tehdä mitään yhteisiä sopimuksia. Aina on semmoista "joo mietitään vielä", "katsellaan vähän", "kuulostellaan" jne. Eikö aikuiset ihmiset vaan voi päättää päiviä ja sitten toteuttaa suunnitelmaa? Kun lopulta olen jonkun lähtöpäivän saanut puristettua ulos heidän jo meillä ollessaan, venyttäväthe myös aina oloaan pidemmäksi. Jos edes vähääkään ilmaisen että tämä minua ahdistaa, aletaan puhua siitä kuinka he niin harvoin pääsevät käymään ja on niin mukava viettää aikaa lapsenlapsen k

Ikävä tilanne. Tuossa voisi olla palaverin paikka miehen kanssa. Mä voisi harkita jopa eroa tuossa tilanteessa. Itsekkäät appivanhemmat ja poika suoraan sanoen tossu, kun ei ole sinun puolellasi. Hotellit on keksitty.

Vierailija
25/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ongelmavierailija oli mun siskoni. Yksinäinen ihminen joustavilla työajoilla, asui toisella paikkakunnalla.   

Kun esim. palattiin reissusta, ilmoitti että voisi tulla seuraavana viikonloppuna. Ei, halutaan olla rauhassa, ettei heti ole ohjelmaa.

Tuli viikonlopuksi, mutta ei sitten haluakaan lähteä sunnuntaina, kun junat ja bussit on silloin niin täynnä.  Lähtee vasta maanantaina. Meillä kuitenkin lasten kanssa viikon aloitukset, työt ja päiväkotiin menot (sisko ei voi viedä, kun hänellä ei ole ajokorttia.) Häiritsee ylimääräinen ihminen arjen rutiineja. 

Siskon vieraillessa oli hankala hoitaa normaaleja rutiineja, esim. kerran oli varattu kahdelle autolle renkaidenvaihdot ja kun niitä pakkailimme ja veimme, ihmetteli miksi asia piti juuri silloin hoitaa, kun hän oli kylässä. No, oli juuri luvattu ensilumet ja jäätävää keliä...

Pyytää seurakseen katsomaan tv:tä, jota en itse ehdi/välitä tehdä koskaan.

Huokaus.