Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan toivotonta jaksaa +28C ilmalla yrittää lenkkeillä!

Vierailija
27.06.2024 |

Näin varsinais- suomessa. En jaksanut kun noin 4km ja sydän meinas pompata ulos rinnasta ja hiki jo valui. Tuli aika outo olo.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lenkillä aamulla, kun oli "vain" 22 astetta lämmintä. Mutta kun tuo aurinko porotti pilvettömältä taivaalta ni ei se oikein hyvältä tuntunu. Lyhensin suosiolla lenkkiäni.

Joo aamulla oli vilposampaa, mulle ajallisesti sopii iltapäivä ja silloin on aina kuumempaa. Just toi suora aurinko oli ihan liikaa!

Vierailija
22/35 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aamulla, joskus 4-6, ei vielä ole liian kuuma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerikassa ne saa sydänkohtauksia +25 lämmössä.

Vierailija
24/35 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kävin noin 30km pyörälenkillä... Kyllähän siellä nyt hiki tulee, mutta ei saa valittaa kun on lämmintä

Vierailija
25/35 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita lämmöstä, se ei mua muulloin haittaa lainkaan, mutta ei kyllä hölkkälenkkiä jaksa enää. Pitää yrittää uidaräpiköidä. 

Vierailija
26/35 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa,kesä 💕💕

Vierailija
27/35 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa,kesä 💕💕

Niin on! Sais jatkua vaikka kuinka pitkään, pitää vaan keksiä joku muu liikuntajuttu näihin hellepäiviin.

Vierailija
28/35 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli ihan pakko käydä hoitamassa asioita ja kun ei ole autoa, kuljen julkisilla. Bussipysäkille jyrkkää ylämäkeä parin kilometrin verran. Sydän hakkasi melkein 200. Aivan hirveä ja voimaton olo. Olen 85-vuotias pappa.

Vierailija
29/35 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi seiskalta aamulla tunnin lenkillä, ei ollut liian kuuma. Lomalla on hyvä, kun voi lenkkeillä itselleen sopivina aikoina.

Vierailija
30/35 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa lämmittää saunan että tarkenee.

Vierailija
31/35 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse lämpö mutta säteily kyllä. Kohta voisi käydä lenkillä

Vierailija
32/35 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä- kyllä niitä vilpoisempia päiviä/iltoja siellä Varsinais-Suomessakin tulee. Sitten voi lenkkeillä. Kropalle tekee hyvää palautuminen ja hellepäivät ovat sitä varten.

Entä somepäivitys? 😉

Vierailija
33/35 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinne kuumimpaan kellonaikaan tarvitse lähteä. 

Vierailija
34/35 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun varjoisa päättyi, on siis sellasta kuntorata maastoa, suorassa auringossa meinas voimat lopoua täysin. Ja ikinä en muutoin edes hikoile, nyt aivan valtoimenaan. Oon kyllä jo vanha että ymmärrän ettei kroppa jaksa enää tätä samaa rasitusta kun nuorempana. Oon lenkkeilly kesät talvet viimeset 15v säännöllisesti, sitä ennen satunnaisesti. 

Huomenna tänne luvattu 30C, ei siis edes kannata edes yrittää. Harmittaa kun kroppa " pettää".

No hei, kyse vain parista päivästä, kai sen verran voi huilia? Ensi viikolla on taas mukavempaa säätä. Itse ainakin odotan vähän leppoisampia työkelejä kuin nämä. Onneksi tuo kuumuus ei jumittanut päälle, kuten toukokuussa. Loppukesän saisi olla ihan maksimissaan kahtakymppiä, joku satunnainen hellepäivä syksyllä on ihan kiva. 

Vierailija
35/35 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tykkään lämpimästä, ja nyt lomasta, mutta virhe lenkille oli mennä. En ole oikeen aamuihminen, ainakaan lomalla ja sitten iltapäivästä lähdin. Ihmetytti oma jaksamattomuus, en muista aiemmilta vuosilta tollasta hikoilua ja sydämen hakkaamista. Toki vuodessa vanhana vanhenee paljon.