Ben Tsyskovitsi oli kerrankin aika sanaton A-studiossa
Huomasi itsekin, että hallituksensa on romahduttanut Suomen talouden, eikä voinut mitenkään puolustella asiaa.
Kommentit (12)
Ben ihan valui tuolistaan lannistuneena. Ei mikään ihme, eihän noin huonoa hallitusohjelmaa voi mitenkään puolustella.
Vierailija kirjoitti:
Onko benillä ikinä mitään sanottavaa ollutkaan
Ei, mutta on sillä ennen ollut voimia räksyttää. Nyt näytti siltä, että sitä hävetti.
Ben joutuu vielä vanhalla iällä kuuntelemaan vasemmiston räksytystä, ei kai heitä kukaan enää tosissaan jaksa edes ottaa, edes Ben.
Vierailija kirjoitti:
Ben ihan valui tuolistaan lannistuneena. Ei mikään ihme, eihän noin huonoa hallitusohjelmaa voi mitenkään puolustella.
Ben käytti grav-magaa tuolissa
Ben Zyskowicz
Opettele edes nimet oikein ennen kuin tulet tänne öyhöttämään.
Ben Zyskowicz on tällä hetkellä yksi harvoja poliitikkoja, joita arvostan. Aina olen hänestä tykännyt puoluetaustasta huolimatta. Jotenkin semmoinen tosi miellyttävän, kouluttautuneen ja freesin ja positiivisen oloinen aina kun hänen haastatteluitaan näkee. Jos olisin Helsingistä, niin todennäköisesti äänestäisin häntä. Mun mielestä hän vois myös yrittää Suomen pressaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ben Zyskowicz on tällä hetkellä yksi harvoja poliitikkoja, joita arvostan. Aina olen hänestä tykännyt puoluetaustasta huolimatta. Jotenkin semmoinen tosi miellyttävän, kouluttautuneen ja freesin ja positiivisen oloinen aina kun hänen haastatteluitaan näkee. Jos olisin Helsingistä, niin todennäköisesti äänestäisin häntä. Mun mielestä hän vois myös yrittää Suomen pressaksi.
Jos jotain nykyisistä suomalaisista poliitikoista voi sanoa oikeasti karismaattiseksi, niin Zyskowiczia!
Saramo jauhotti äärioikestolla