Sharon Osbournen naama mennyt hirveäksi
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänet on täällä jo kertaalleen haukuttu, joten eiköhän jo ala riittämään? Tutkaile omaa pärstääsi vaan. Ja tee elämälläsi jotain hyödyllistä.
Aijaa. Mä en palstaile joka päivä, niin en tiennyt. Anteeks arvon rouva. Onko hyödyllistä palstailla täällä, niin kuin sinä teet?
Voit painua vtt siitä näsäviisastelemasta. Näitä ketjuja voi lukea vaikka vain kerran viikossa, ei tarvitse joka päivä päivystää. Vai eikö äly riitä tajuamaan?
Pointti oli, että solvattu on jo, sinua ei enää tarvita toistamaan hommaa. Hanki elämä.
Sinähän se vallan mukava ihminen olet
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Myös ryan cosling näyttää nyt ihmeelliselle
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-13351605/Ryan-Gosling-fac…
Niin näyttää, mutta olisko Ryanin kohdalla kyse täytepistoksista?
Toinen kauhean näköinen on nykyään Scott Disick. Hänelläkin Ozempic-kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänet on täällä jo kertaalleen haukuttu, joten eiköhän jo ala riittämään? Tutkaile omaa pärstääsi vaan. Ja tee elämälläsi jotain hyödyllistä.
Eikö sulla ole silmiä ja aivoja? Ihan hirveältähän se näyttää niiden leikkausten jälkeen. Vastenmielinen eliittiämmähän se on, jonka perhekin on ihan sekopäitä.
Mitä sinulle sen elintaso kuuluu? Itse on omaisuutensa hankkinut, miehensä kanssa yhdessä. Kateus haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Mä en palstaile joka päivä, niin en tiennyt. Anteeks arvon rouva. Onko hyödyllistä palstailla täällä, niin kuin sinä teet?
Voit painua vtt siitä näsäviisastelemasta. Näitä ketjuja voi lukea vaikka vain kerran viikossa, ei tarvitse joka päivä päivystää. Vai eikö äly riitä tajuamaan?
Pointti oli, että solvattu on jo, sinua ei enää tarvita toistamaan hommaa. Hanki elämä.
Sinähän se vallan mukava ihminen olet
t. ap
Sen verran mukava, etten kenenkään ulkonäköä herjaa. Ja sinustako toimintasi on tervettä? Yleensä muita haukkuvaa ihmistä pidetään ilkeänä, ei mukavana. Koskaan kuullut?
Hänellä on nyt se ozympic naama mistä varoiteltiin, vie rasvan kasvoista. Ei saa enää tuota kauheaa naamaa entisenlaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Hän katuu kauneusleikkauksiaan, on itse kertonut. Ja vaikka turhan hoikaksi itsensä on laihduttanut, niin ihan ok. Valtavan kauniit silmät.
Ei hän laihduttanut ole vaan käyttänyt diabetes lääkettä laihtuakseen, siinä on vissiin ero. Hänellä ei ollut edes tarvetta laihtumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs oikeus sulla on täällä muille räksyttää ja samalla kieltää muilta kritisointi? Peräänkuulutat kohteliasta käytöstä ja samaan aikaan käsket painumaan v...n? Jep jep.
Nainen ei voi olla liian laiha, sanoi joku joskus. Tavallaan totta. Hoikkuus on kaunista.
Kyllä joka päivä kaduilla näkee Sharonin näköisiä naisia. Toiset heistä ovat pilvessä, toiset hienoissa vaatteissa. Lääkitys vain eroaa.
Naisen pitää valita: vartalo vai kasvot. Muuten menee vituralleen.
Jos on hyvä vartalo, kasvot ovat kalman kasvot, jos on hyvät kasvot, vartalo on läski.
Läskiperseiset tynnyrimahat ja taikinanaamat kadehtii, ei mitään uutta alla auringon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän katuu kauneusleikkauksiaan, on itse kertonut. Ja vaikka turhan hoikaksi itsensä on laihduttanut, niin ihan ok. Valtavan kauniit silmät.
Ei hän laihduttanut ole vaan käyttänyt diabetes lääkettä laihtuakseen, siinä on vissiin ero. Hänellä ei ollut edes tarvetta laihtumiseen.
On laihduttanut lääkkeen avulla, eli itse ottanut pistokset, laihtuakseen. Lääke yksinään ei laihduta, vaan silti voi syödä niin paljon, ettei laihdu. Voitaneen siis sanoa, että on laihduttanut. Tuskin olisi käyttänyt lääkettä, jos ei olisi ollut suunnitelma laihtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs oikeus sulla on täällä muille räksyttää ja samalla kieltää muilta kritisointi? Peräänkuulutat kohteliasta käytöstä ja samaan aikaan käsket painumaan v...n
Sitä saa mitä tilaa. Mitä saat solvaamisestasi? Vastaa sinä, ap:llä meni pupu pöksyyn kun kysyin.
Vanhemmalla iällä rasva naamassa on aika olennaista hyvältä näyttämisen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joka päivä kaduilla näkee Sharonin näköisiä naisia. Toiset heistä ovat pilvessä, toiset hienoissa vaatteissa. Lääkitys vain eroaa.
Jossain muissa aineissa taitavat olla kuin pilvessä
Hän on mummeli, jolla meni laihis vähän överiksi. Jos ei kuollut tuohon lääkkeeseen, kuten Presleyn tytär, jolle tuli suolistotukoksia, voi olla onnellinen.